חברת פיקוח הקריפטו סולידוס לאבס מגייסת 20 מיליון דולר

המימון יאפשר לחברה, המפתחת מערכות לניטור סיכונים ופיקוח על מסחר בקריפטו, להרחיב את פיתוח הטכנולוגיה ולהגדיל את צוותי המחקר ומערך המכירות

חברת פיקוח הקריפטו סולידוס לאבס מגייסת 20 מיליון דולר

אסף מאיר, חן ארד ופראבין קומאר, מייסדי סולידוס לאבס

סולידוס לאבס, המפתחת מערכות לניטור סיכונים ופיקוח על מסחר בקריפטו, מודיעה על השלמת סבב גיוס A של 20 מיליון דולר, בהובלת קרן .Evolution Equity Partners המימון יאפשר לחברה להאיץ ולהרחיב את פיתוח הטכנולוגיה שלה ולהגדיל את צוותי המחקר, וכן את קשרי הממשל ומערך השיווק והמכירות.

סולידוס לאבס, המספקת פתרונות פיקוח וזיהוי מניפולציות במטבעות דיגיטליים, הוקמה בניו יורק על ידי היזמים אסף מאיר, חן ארד ופראבין קומאר. הסטארט-אפ נועד לתת מענה לגופים פיננסיים, שרבים מהם נמנעים מכניסה לשוק הקריפטו עקב הרגישות של זירות המסחר הפעילות בו למניפולציות - כלומר, השפעה פסולה על שערי המטבעות ועל מחזורי המסחר בהם.

בין לקוחות החברה ניתן למצוא חלק ניכר מהבורסות וחברות הקריפטו המובילות, מוסדות פיננסיים מסורתיים וכן ממשלות, גורמי אכיפת חוק ורגולטורים. החברה מדווחת על עלייה של 400% בביקוש למוצריה מאז תחילת 2020, ועלייה של 1000% בפניות מבנקים ומוסדות פיננסיים ותיקים שעניינם בעולם הקריפטו מתעצם.

בסבב הגיוס משתתפים גם כמה משקיעים פרטיים בכירים (Angels), בהם רגולטורים אמריקניים בולטים: כריסטופר ג׳יאנקרלו, לשעבר יו״ר הרשות האמריקנית למסחר בסחורות ועתודות ,דניאל גורפיין שהיה סמנכ״ל החדשנות של אותה הרשות, טרוי פארדס, לשעבר נציב הרשות האמריקנית לניירות ערך, ועוד.

״קריפטו ונכסים דיגיטליים מובילים מהפכה לא רק בעולם השירותים הפיננסים, אלא גם בדרך שבה רגולטורים יפקחו על שוקי הון ועל העולם הפיננסי בכלל,״ אמר אסף מאיר, מנכ״ל ויזם סולידוס לאבס.

״בשנים הקרובות ימשיכו יזמים, חברות פרטיות וממשלות לרתום את הטכנולוגיות שפיתחה החברה כדי לאפשר יותר נגישות, שקיפות ויעילות בשירותים פיננסיים. נכסים דיגיטליים חשפו את הבטן הרכה של מערכות ניטור הסיכונים הקיימות כיום, שלא עומדות בצרכים של נכסים דיגיטליים וקריפטו, כך שנוצר צורך במערכות חדשות וייעודיות שבנויות בשביל העתיד״.

החברה מתכננת לפתוח משרדים במזרח אסיה ושווקים אחרים בהם יש צמיחה משמעותית של תעשיית הקריפטו.

אולי יעניין אותך גם

By Spc. Micah E. Clare, U.S. Army - This image was released by the United States Army with the ID 070930-A-2013C-254 (next). Public Domain, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=4556991

דיווח: רק"מי M1117 ראשונים הגיעו לאוקראינה מארה"ב

רק"מים אלו הינם חלק מחבילת הסיוע הצבאי האמריקאית בשווי של 400 מיליון דולרים שהוכרז עליה בחודש נובמבר 2022