חברת Cymulate הישראלית גייסה 45 מיליון דולר

החברה, שפיתחה מערכת מבוססת-מכונה לסימולציה של מתקפות, הכפילה את הכנסותיה בשנה החולפת והגיעה ל-15 מיליון דולר. ״חברות מבינות כי יישום פתרונות אבטחה ללא סימולציה של מתקפות אינו מספק״

חברת Cymulate הישראלית גייסה 45 מיליון דולר

BIGSTOCK/Copyright: prover

חברת הסייבר הישראלית סימיולייט (Cymulate), שפיתחה מערכת מבוססת-מכונה לסימולציה של מתקפות, שמזהה נקודות תורפה ומספקת הדרכה אוטומטית בנוגע לתיקון, גייסה 45 מיליון דולר שישמשו להמשך האצת צמיחתה – זאת לאחר שבשנה שעברה הכפילה את הכנסותיה מהשנה הקודמת, ל-15 מיליון דולר. קרן ההשקעות האירופית One Peak הובילה סבב גיוס זה. עד כה, גייסה החברה 71 מיליון דולר.

״הקצב הגובר והולך של מתקפות סייבר עולמיות הביא למשבר אמון במצב האבטחה של ארגונים, ולהבנה כי בדיקות האבטחה צריכות להיות רציפות ולא תקופתיות, במיוחד לנוכח תשתיות ה-IT המשתנות תמידית והאיומים המתפתחים במהירות״, מסר  דייויד קליין, שותף מנהל ב-One Peak. ״חברות מבינות כי יישום פתרונות אבטחה, ללא סימולציה של מתקפות סייבר כבדיקה, אינו מספיק בכדי להבטיח הגנה״.

בשיחה עם כתב ״כלכליסט״ מאיר אורבך אמר המנכ״ל והמייסד-שותף של סימיולייט, אייל וקסמן, כי החברה מתעתדת להשקיע הרבה במו״פ ובשיווק. ״יש לנו 40 עובדים בארצות הברית ו-50 בישראל, ואני משער שבסוף 2021 נהיה 150 עובדים״. עוד אמר, כי הוא מעריך שבתוך שנתיים תהיה החברה יוניקורן.

אולי יעניין אותך גם

טל חן, שותף במחלקת בנקאות השקעות ומימון תאגידי בDeloitte- ישראל (טל היה בין מובילי הדוח) | קרדיט צילום: אלמוג סוגבקר

Deloitte ישראל: קיטון בהוצאות על מוצרי סייבר יגדיל מיזוגים בענף

גיוסי השקעות בשוויי Down-Round, עשויים לשמש כקטליזטור לרכישות חברות סייבר על ידי חברות בינ"ל