EPAM האמריקאית הודיעה על רכישת חברת הסייבר הישראלית White-Hat

חברת WHITE-HAT בבעלות שרון נימירובסקי הוקמה ב-2013. "אנו נרגשים לקראת הפרק הבא בחיי החברה שלנו״, אמר עופר לוינגר, מנכ"ל WHITE-HAT

 EPAM האמריקאית הודיעה על רכישת חברת הסייבר הישראלית White-Hat

Ofer Levinger. credit: Digital Drug

EPAM Systems inc, ספקית בינלאומית מובילה של שירותי הנדסה ופיתוח של פלטפורמות דיגיטליות, הנסחרת בבורסת ניו-יורק, הודיעה על רכישתה של WHITE-HAT. 

"אנו שמחים לצרף אלינו את חברת WHITE-HAT. הניסיון המקצועי, המתודולוגיות והצוות המוכשר שלה יסייעו ללקוחותינו להוסיף יכולות הגנת סייבר ליישומים שלהם, וזאת במהירות ובגמישות הדרושות בסביבת ענן, במטרה להגיע לארכיטקטורת Zero Trust מלאה," אמר סאם רימן, CISO וראש חטיבת הסייבר ב-EPAM.

"ככול שארגונים מבצעים מודרניזציה של היישומים והארכיטקטורה שלהם, כך הופכים כל המכשירים, המשתמשים והרשתות שלהם לנקודות תורפה דרכן ניתן לפרוץ לארגון. במציאות כזו הכרחי להגן על התשתיות והנתונים של הארגון. הגדלנו את השקעותינו בתחום הסייבר מכיוון שנושא האבטחה חייב להיות נרחב ומשמעותי בדיוק כמו הענן".

חברת WHITE-HAT בבעלות שרון נימירובסקי הוקמה ב-2013 במטרה להגן על ארגונים באמצעות מתודולוגיות חדשניות ומתקדמות והבנה מעמיקה של הסביבה תוך אימוץ תפישת מבטו של התוקף, באמצעות צוותי "האקרים לבנים". השירותים של החברה כוללים את הפתרון הייחודי Eye of the Enemy – אשר מטייב כל העת את מערכות ההגנה של הארגון ובדיקת כשירותם כנגד אירועי אמת - וכן שרותי איתור איומים (Threat Hunting), מודיעין סייבר, מרכז תפעול (SOC) ובדיקות חדירה (PT).

"אנו נרגשים לקראת הפרק הבא בחיי החברה שלנו. החיבור שלנו עם EPAM יעניק לנו הזדמנות לעבוד עם רבים מהמותגים הגדולים והמובילים בעולם, ויאפשר ללקוחותינו גישה לשירותי טרנספורמציה דיגיטלית ופתרונות תוכנה מקצה-לקצה," אמר עופר לוינגר, מנכ"ל WHITE-HAT.

"אנו ערוכים לרתום את כל הידע והניסיון שרכשנו בתחום הגנת הסייבר, לפיתוח פתרונות חדשניים נוספים לשוק הגלובלי והישראלי. המומחיות שלנו בתחומים כמו Eye Of The Enemy, Incident Response ו-Threat Hunting תאפשר לנו לשפר במהירות את יכולות הסייבר של EPAM בתחום ההתקפי, ובכך לספק מענה לצורכי ההגנה של הארגון הדיגיטלי המודרני. אנו מעריכים כי בשנים הקרובות נתרחב למאות עובדים ונוביל את השוק הגלובלי בתחומנו".