נטאפ משיקה פתרון לצמצום עלויות ענן וזיהום סביבתי

הפתרון מיישם אוטומטיזציה של ההקצאה, הפריסה, ההרחבה והאופטימיזציה של יישומים של קוברנטיס בענן

BIGSTOCK/Copyright: world image

נטאפ (NetApp), חברת תוכנה גלובלית המתמקדת בענן ובנתונים, משיקה את פתרון Spot Wave  ואת התמיכה של Spot Ocean בשירות הקוברנטיס של מיקרוסופט Azure. הפתרונות מספקים ללקוחות תשתית אפליקציות ענן טבעיות.

הפתרון מיישם אוטומטיזציה של ההקצאה, הפריסה, ההרחבה והאופטימיזציה של יישומים של קוברנטיס בענן, ומצמצם בשיעור של 90% את הזיהום הסביבתי והעלויות הכרוכות בענן – כך לדברי החברה, שמוסיפה כי ארגונים המשתמשים ב-Spot Wave יכולים ליישם סביבות Spark באופן פשוט יותר. 

 "ארגונים מאמצים במהירות קוברנטיס, כדי לספק אפליקציות טבעיות בענן באופן מהיר וגמיש יותר לא רק עבור שירותים ללא אחסון (stateless) אלא גם עבור יישומי ביג דאטה" אמר עמירם שחר, סגן נשיא בנטאפ ומנכ"ל ספוט. "הדרישה של ארגונים לאזן את עלויות תשתית הענן, הביצועים והזמינות כדי להשיג יעילות מרבית היא מורכבת וצורכת זמן. פתרונות Spot Wave ו-Spot Ocean פותרים את הבעיות הללו באמצעות חוויה ללא שרת עבור Spark המבטיחה אופטימיזציה רציפה של התשתית".

ארז גל-חן, CTO בחברת נטאפ, הוסיף כי השקת המוצרים מתחברת למגוון פתרונות החברה, שמטרתם להעביר אפליקציות ביג דאטה, בינה מלאכותית ומסדי נתונים לניהול מבוסס קוברנטיס בענן הציבורי והפרטי. 

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית