חברת MCTECH סיפקה מערכות כנגד רחפנים למדינה במזרח אפריקה

מערכות MC-Horizon 360D V3 הינן מערכות טקטיות ריאקטיביות המיועדות להגנה תוך כדי תנועה או בעת פריסה חפוזה
 

קרדיט: MCTECH

חברת MCTECH RF TECHNOLOGIES הישראלית, המתמחה בפיתוח ויצור פתרונות טכנולוגים בתחום הלוחמה האלקטרונית, עבור גורמי ביטחון, צבאות וממשלות בארץ ובעולם, סיפקה בתחילת חודש אפריל מערכות כנגד רחפנים מסוג MC-Horizon 360D V3 , לצבא של מדינה מזרח אפריקאית וישמשו לטובת הגנה על חיילים וכוחות מתמרנים באזורי העימות.

עידו בר-עוז סמנכ"ל MCTECH, מסר "שהשימוש המסיבי שנעשה ברחפנים קלים, לצרכי לחימה, בצפון סוריה ועיראק ע"י דעא"ש נותן אותותיו גם ברחבי אפריקה. אנו רואים יישום של שיטות הלחימה שנלמדו ע"י גורמי טרור כגון: בוקו חראם, אל שבאב והאחים המוסלמים המשתמשים ברחפנים לצורכי ריגול, צילום והפצצה אווירית. יתרונם הגדול של המערכות השלנו הוא שהן מזהות את הרחפנים התוקפים מטווחים רחוקים ומנטרלות אותם עוד לפני שהם הופכים לאיום ממשי בצורה אוטומטית לחלוטין".

מערכות MC-Horizon 360D V3, שפותחו ויוצרו במעבדות MCTECH, הינן מערכות טקטיות ריאקטיביות המיועדות להגנה תוך כדי תנועה או בעת פריסה חפוזה ונמצאות בשימוש מבצעי מאז שנת 2014 בידי כוחות ביטחון בעולם. לדברי החברה , מערכות אלו סיקלו עשרות ניסיונות של שימוש ברחפנים בידי גורמי טרור באזורי עימות או בידי משתמשים לא חוקיים.
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית