טכנולוגיה ישראלית תאפשר ניתוח שיחות טלפון לטובת ציות רגולטורי

הסטארטאפ החדש Sealed.ai פיתח פלטפורמה שמסייעת לארגונים לאכוף עבירות רגולציה בזמן אמת בעזרת בינה מלאכותית תוך זיהוי דפוסים בשיחה 

טכנולוגיה ישראלית תאפשר ניתוח שיחות טלפון לטובת ציות רגולטורי

אודי ניסימיאן. קרדיט-  Nicole FN

סטארט אפ ישראלי חדש בשם Sealed פיתח טכנולוגית בינה מלאכותית לניתוח ושדרוג שיחות. חברת Sealed ממקדת את פתרונותיה בעיקר לחברות מסחר און ליין וארגונים פיננסיים (B2B) שבמהלך שגרת העבודה – אלו מנהלות שיחות שוטפות עם לקוחותיהן תחת רגולציה קפדנית – ומסייעת באכיפתן השוטפת. המערכת של Sealed מותאמת למעל 60 שפות והיא מקליטה את השיחות, מתמללת אותן, וכמו כן מזהה התראות בזמן אמת על בעיות ציות.

כל השיחות נשמרות בטכנולוגיית ענן ונתוניהן מנותחים בהתאם לבקשת כל חברה. החברה פיתחה תשתית תקשורת גמישה אשר מאפשרת חיבור בצורה לא פולשנית לכל פלטפורמת תקשורת – כגון: מרכזיות טלפוניות, שירותי שיחות ועידה, שירותי שיחות WEB וניטור מליוני דקות שיחה בחודש בזמן אמת תוך אימון מודלי הפעילות הפיננסית של החברה תוך זיהוי והתרעה על עבירות רגולציה.

אודי ניסימיאן, מנכ"ל Sealed מדגיש: "הקניין הרוחני של Sealed.ai כולל שלושה פטנטים שאושרו בארצות הברית ושני פטנטים שממתינים לאישור". לדבריו הפטנטים הם על הטכנולוגיה הבלעדית אשר פיתחה סילד לניהול שיחות VoIP רציפות ומאובטחות וכמו כן על אופן כריית הנתונים מתוך השיחות בזמן אמת. מודל החברה פועל כך כי כל לקוח אשר משתמש בפלטפורמה ייחודית זו אשר מבוססת על בינה מלאכותית לניתוח שיחה - משלם בהתאם לשימושיו.״

ניסמיאן בהשכלתו עורך דין היה בין מקימי הרשות למשפט וטכנולוגיה, הרשות לאיסור הלבנת הון ורשות התקשוב מספר כי החברה הוקמה לצד היזם הטכנולוגי, עמית בוהנסקי לאחר שהטכנולוגיה הוצגה לו.  אל שניהם הצטרף ה CTO אריק הלפרין שהביא איתו נסיון של עשרות שנים בבנית מערכות VoIP ובינה מלאכותית לשווק הישראלי והבינלאומי. 

"הטכנולוגיה של סילד בשונה מהמתחרות מאפשרות חיבור לכל מרכזיה שהיא בצורה לא חודרנית ובאמצעות תוכנה חיבור כזה הינו חיבור "ענני" שמאפשר לנתח שיחות בזמן אמת ולהתריע או לאמן את נציגי המכירה בזמן אמת", מדגיש ניסמיאן.

"המערכת של סילד מנתחת שיחה וככזו לאחר אימון מתאים היא יכולה לזהות כל דפוס בשיחה שכולל תרמית שמעשית על ידי נציגים סוררים בין בזדון או ברשלנות. הרעיון כאן נובע מהצורך לפקח מבלי להקשות על העובדים או על הדרך וזו על מנת לאמץ ולתקן. הרי בסופו של יום כמו שחברות רבות מחויבות לשמור על ביטחון המידע כך גם העתיד יראה שעבירות הרגולציה בתחום יזדקקו להתערבות של פלטפורמת ניתוח ומעקב אחרי שיחות".

אולי יעניין אותך גם