נעצרו עשרות חשודים בסחר באמצעי לחימה בערי המשולש

במסגרת החקירה הסמויה והממושכת, גובשה תשתית ראייתית, כנגד 40 חשודים בעבירות סחר ושימוש באמצעי לחימה

נעצרו עשרות חשודים בסחר באמצעי לחימה בערי המשולש

צילום: משטרת ישראל

לפנות בוקר, החל השלב הגלוי בחקירה סמויה ומורכבת, שהתנהלה במשך חודשים ביחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב שרון, ועניינה סחר באמצעי לחימה בערי המשולש. עשרות רבות של שוטרים, בלשים, לוחמי מג"ב וכלבנים, פשטו על בתיהם של עשרות חשודים בסחר באמצעי לחימה ועצרו אותם תוך ביצוע מבצע חיפושים נרחב. במסגרת החקירה הסמויה והממושכת, גובשה תשתית ראייתית, כנגד 40 חשודים בעבירות סחר ושימוש באמצעי לחימה, לרבות רובי סער, אקדחים, רימונים ותחמושת.

השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה:  ״משטרת ישראל מתמודדת בימים אלה עם אתגרים רבים ומגוונים כמעט בכל הגזרות: בירושלים, ביפו, בדרום במרכז ועוד. הדברים בחלקם נחשפים ומופצים ברשתות החברתיות ובכלי התקשורת. המשטרה לוקחת אותם ברצינות ומצליחה במרבית המקרים להביא לזיהוי ומעצר מהירים של העבריינים – ויש דברים שהשתיקה עודנה יפה להם – כי יש עוד כאלה בפתח.״

מפכ"ל המשטרה רנ"צ יעקב שבתאי אמר: "המבצע הזה הוא חלק ממאמץ ארצי של משטרת ישראל במאבק באלימות בחברה הערבית, והוא יימשך מהעבריין ברחוב ועד ארגוני הפשיעה, כבר ניתן לראות את ההשפעה של המבצעים האלה על השטח, תפיסת כלי הנשק משפיעה בהכרח על כמות האירועים. בשבוע האחרון היינו עדים לאלימות קשה שמופנית כלפי השוטרים המבצעים את תפקידם - לא נקבל ולא נשלים עם התמונות הקשות.״

מפקד המחוז ניצב משה ברקת אמר "מחוז מרכז מוביל מאמץ משמעותי בשבועות האחרונים בערי המשולש, בלוד וברמלה, באמצעות כל יחידות המחוז. המבצע הזה הבוקר הוא חלק מהתפיסה הזאת, שמנו פה את היד על מחוללי הסחר בכלי נשק, שהם מחוללי המוות בחרה הערבית".

מפקד מרחב שרון, תנ"צ חיים שמואלי אמר: "מדובר בפעילות איכותית של שוטרי היחידה ללוחמה בפשיעה במרחב שרון, שבנחישות וביצירתיות אפשרו לממש את השלב הנוכחי של מעצר החשודים שמתבצע היום. מדובר במהלך משמעותי נוסף במסגרת המאבק הנחוש של משטרת ישראל בתופעת האלימות, הסחר והשימוש באמצעי לחימה בחברה הערבית בערי המשולש". 

כלל העצורים נחקרים ברגעים אלה במרחב שרון ובהמשך יובאו לבית משפט השלום בראשל"צ. 

אולי יעניין אותך גם