לוקהיד מרטין מפתחת לווינים טקטיים לצבא ארה״ב

מדובר בלוויין LM400 של לוקהיד מרטין, שיותקנו בהם מערכות חדישות, שיהיו מסונכרנות עם המערכות האלקטרוניות של מטוסי הקרב בזירה

לוקהיד מרטין מפתחת לווינים טקטיים לצבא ארה״ב

bigstock

חברת לוקהיד מרטין מפתחת דגם חדש של לוויינים המיועדים לשתף פעולה, לסייע ולתמוך במטוסי קרב בשדה הקרב המודרני. הלוויינים החדשים יהיו בעלי יכולות של איסוף מודיעין מהיר ויעיל, והם יסייעו לכלי טיס מאויישים לתקוף מטרות אויב נעות וארוכות טווח ולפעול בסביבות צפופות ועתירות איומים. 

DEFENSE BLOG מדווח כי מדובר בלוויין LM400 של לוקהיד מרטין, שיותקנו בהם מערכות חדישות, שיהיו מסונכרנות עם המערכות האלקטרוניות של מטוסי הקרב בזירה, וכך, בשילוב של שתי הפלטפורמות, תיווצר אפשרות לסגירת מעגל מהירה. 

ללוויינים יהיו מערכות תקשורת מקושרות לאלו של מטוסי התקיפה, וגם עם מערכות ניהול המשימה. הלוויין יידע לייצר מטרות חדשות תוך כדי תנועו בחלל כשהוא בעל יכולות תצפית ואיסוף מודיעין מול איומים סביבתיים. ללוויין כזה ניתן להצמיד מטע"ד גדול במשקל של 1,500 ק"ג.

ניק אמברוז, סגן נשיא לוקהיד מרטין, מסר כי הכוונה היא שלווייני  LM400 יפעלו בתיאום מלא עם כלי טיס אחרים. לוקהיד מרטין מתכננת לייצר בשנים הקרובות 10 לוויינים שיפעלו בקישוריות מלאה עם פלטפורמות אחרות בזירה הלחימה האווירית.
 

אולי יעניין אותך גם