יבמ מקימה חברה לשירותי מחשוב מנוהלים בשם Kyndryl

נשיא החברה יהיה אלי קינן, לשעבר מנהל כללי של IBM אמריקה הצפונית ויו"ר IBM יפן

אילוסטרציה. bigstock

IBM הודיעה כי החברה העצמאית החדשה לשירותי מחשוב מנוהלים, שתופרד מתוכה עד סוף השנה הנוכחית, תיקרא Kyndryl. למנכ"ל החברה מונה בתחילת השנה מרטין שרוטר, לשעבר סגן נשיא IBM לשווקים גלובליים. לנשיא מונה אלי קינן, לשעבר מנהל כללי של IBM אמריקה הצפונית ויו"ר IBM יפן.

השם Kyndryl הוא הלחם של שתי מילים מרכזיות בזהות החברה החדשה ובייעודה. Kyn נגזר מהמילה האנגלית קרבה (kinship), ומתייחס להכרה כי מערכות יחסים עם אנשים - עובדים, לקוחות ושותפים - עומדות במרכז האסטרטגיה של החברה וכי יש לבנות ולטפח מערכות יחסים ארוכות טווח. "Dryl" מקורו במילה האנגלית לענף צעיר (tendril) והוא נועד לרמז על צמיחה והתחדשות, והרעיון שיחד עם לקוחות ושותפים העסק פועל תמיד לקידום ההתקדמות האנושית.

"השם קינדריל מעורר את רוח השותפות והצמיחה האמיתית", אמר שרוטר. "לקוחות ברחבי העולם יכירו את קינדריל כמותג שמנהל את המערכות החיוניות בלב ההתקדמות העסקית, וחברה עצמאית עם הכישרון הגלובלי הטוב ביותר בענף". עוד הודיעה IBM כי המטה של קינדריל ימוקם בניו יורק. "ההחלטה לבסס את הצוות התאגידי שלנו באחד המרכזים העירוניים התוססים והעולמיים בעולם מדגישה את המחויבות שלנו לבריאות הכלכלית של הערים", הוסיף שרוטר.

"יצירת שם היא רק תחילת דרכנו כמותג", אמרה מנהלת השיווק הראשית של קינדריל, מריה ברטולום וויננס. "הדבר יעזור לזהות אותנו ולתמוך במיתוג שלנו ובהיכרות עימנו, אך משמעות השם תיבנה ותועבר בחלוף הזמן כפועל יוצא של ההתנהגות שלנו, המעשים והשאיפות שלנו, והדברים שאנו מאפשרים ללקוחותינו לעשות. החזון שלנו הוא להיות החברה המובילה שמעצבת, מנהלת והופכת את תשתית הטכנולוגיה הקריטית של העסקים והמוסדות החשובים בעולם למודרנית - ובסופו של דבר מניעה את התקדמות האנושות.״ 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית