Voyager Labs הישראלית הכריזה על שיתוף פעולה עם מיקרוסופט

Voyager Labs, מפתחת פתרונות חקירה מבוססי בינה מלאכותית לטובת סיכול הונאות, פעולות טרור, סחר בלתי חוקי ואיומים אחרים

bigstock

Voyager Labs, מפתחת פתרונות חקירה מבוססי בינה מלאכותית (AI), גאה להודיע על שיתוף פעולה עם חברת מיקרוסופט לקידום פלטפורמות חקירה מבוססות ענן, המבטיחות הטמעה מהירה, בטוחה ואוטומטית, הניתנת לגידול.

Voyager Labs מחוללת מהפכה בדרך בה ארגונים האחראים על ביטחון הציבור נלחמים בהונאות, פעולות טרור, סחר בלתי חוקי ואיומים אחרים. על ידי פלטפורמות חקירה המבוססות על גבי טכנולוגית הענן של Microsoft Azure עם טכנולוגיית בינה מלאכותית, Voyager Labs מעצימה את יכולות החוקרים לחשוף באופן אוטומטי באופן כמעט מיידי את כל הישויות הרלוונטיות לחקירה ואת וההקשרים שלהן, הגלויים והנסתרים, ומכוונת את כיוון החקירה בלחיצת כפתור.

"אנו מאד גאים בחבילת הפתרונות של Voyager Labs, הכוללת בתוכה את VoyagerInsights, פלטפורמת החקירה החדשה שגם היא זמינה כעת על Microsoft Azure," כך אמר אבי קורנבלום, מנכ"ל Voyager Labs. "על ידי שימוש בפתרונות הבינה המלאכותית המבוססים על טכנולוגיית ענן, הצלחנו לחולל קפיצת דרך מהירה בפיתוח הפלטפורמות שלנו בתחום החקירות המבוססות בינה מלאכותית, ואנו מעניקים ללקוחותינו ברחבי העולם את היכולת להתמודד עם איומים חדשים תוך מילוי מחויבותם לביטחון הציבור."

"ארגוני אכיפת חוק וארגוני ביון ממנפים בצורה הולכת וגוברת פתרונות בינה מלאכותית על מנת להתמודד עם סוגי האיומים המתוחכמים שקיימים היום ועם כמות המידע חסרת התקדים המקושרת לכל חקירה. שותפים כגון Voyager Labs אשר פיתחו פלטפורמות מבוססות בינה מלאכותית (תוכנה כשירות??) מהוות דוגמה מצוינת לסוג זה של פתרונות," כך אומר קירק ארתור, מוביל עולמי, בחטיבת Public Safety & Justice במיקרוסופט. 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית