טאלון הישראלית גייסה 26 מיליון דולר

מייסדי טאלון, שהוקמה בפברואר האחרון, הם עופר בן-נון שהקים את ארגוס אבטחת סייבר לרכבים ואוהד בוברוב שהקים את לקון סקיוריטי, אבטחת סייבר למובייל

טאלון הישראלית גייסה 26 מיליון דולר

אוהד בוברוב (מימין) ועופר בן-נון (משמאל). קרדיט: שלומי יוסף

חברת טאלון אבטחת סייבר (Talon cyber security) סוגרת סבב גיוס Seed של 26 מיליון דולר מהקרן האמריקאית המובילה Lightspeed Venture Partners, מקרן Team8 Capital, זרוע ההשקעות של Team8, יזם ההייטק הסדרתי זוהר זיסאפל וממשקיעי אנג׳ל מובילים מתחום הסייבר. ההשקעה תשמש את החברה להמשך פיתוח הטכנולוגיה ולהרחבת צוות הפיתוח בישראל. מנתוני מאגר Crunchbase Pro (מצורף למייל) מדובר בסבב גיוס סיד הגדול ביותר בהיי טק בישראל. 

טאלון נותנת מענה ראשוני מסוגו לארגונים שונים כאשר היקף שוק פתרונות הסייבר לעבודה מבוזרת צפוי להגיע ל-42 מיליארד דולר עד שנת 2026. ״טאלון פותרת בעיה אקוטית בעידן שבו סביבת העבודה משתנה לחלוטין״ מסר דודו גוסרסקי, שותף בקרן Lightspeed. ״הצורך בפתרון מקיף שמאפשר גמישות ופרודוקטיביות במודל העבודה מבלי להתפשר על אבטחת המידע יצר שוק חדש והזדמנות חד פעמית לשנות את מאזן הכוחות בשוק הסייבר״.

״תעשיית הסייבר מאותגרת לאור קצב ההשתנות המתגבר וההשלכות על הדרך בה ארגונים פועלים. אני נמצא בקשר הדוק עם מאות ארגונים, בתחומי עיסוק מגווני אשר מתקשים למצוא את האיזון בין האבולוציה של תצורת העבודה ההיברידית הדורשת גמישות לבין צרכי אבטחת המידע שלהם." אמר נדב צפריר, שותף מייסד Team8. "אני מאמין שהחזון של טאלון משנה את כללי המשחק ויהווה פתרון אופטימלי לעולם חדש המחייב את התעשייה לתמוך בגמישות ופרודוקטיביות לצד אבטחה.  

״המעבר המהיר והמתבקש לעבודה מבוזרת ומבוססת תשתיות ענן חשף ארגונים גדולים וקטנים כאחד לאיומים חדשים ומשמעותיים, שלא ניתן להתמודד איתם על ידי פתרונות אבטחת הסייבר הקיימים. ההזדמנות הייחודית והמשמעותית הזו הובילה את אוהד ואותי לצאת למסע המרגש הזה מחדש, ביחד״ מסביר בן נון, ״טאלון נכנסת לשוק כדי לאפשר לארגונים מקסימום גמישות, וזבליות ופרודוקטיביות, מבלי לחשוף את הארגון לתקיפות הסייבר שהולכות ומשתכללות בשנה האחרונה״.

אולי יעניין אותך גם