סלברייט תונפק בנסדא"ק באמצעות מיזוג לחברת ארנק ציבורית

סלברייט, הספקית המובילה של פתרונות Digital Intelligence, תונפק בנסדא"ק באמצעות מיזוג עם חברת .TWC Tech Holdings II Corp

סלברייט תונפק בנסדא"ק באמצעות מיזוג לחברת ארנק ציבורית

יוסי כרמיל מנכ"ל סלברייט. צילום: שלומי יוסף

סלברייט ו-TWC Tech Holdings, חברת ארנק (SPAC) ציבורית, הודיעו על חתימה על הסכם ותוכנית מיזוג ("הסכם המיזוג"). בעקבות העסקה תהפוך סלברייט לחברה ציבורית הנסחרת בנסדא"ק תחת הסימול "CLBT", כאשר שווי השוק המוערך של סלברייט לאחר המיזוג צפוי להיות כ-2.4 מיליארד דולר. 

הפתרונות של סלברייט נרכשו עד כה על ידי כ- 6,700 גופי אכיפת חוק וארגונים פרטיים ביותר מ-140 מדינות, ומסייעים במיליוני חקירות ברחבי העולם. הפתרונות הטכנולוגיים של החברה, הנוחים להתקנה ופריסה מהירה, מציבים אותה בעמדה נוחה להמשך צמיחה לטווח הארוך בשוק ייחודי הצפוי להגיע להיקף של 12 מיליארד דולר עד 2023.

הפתרונות של סלברייט מבוססים על הטכנולוגיה הייחודית והייעודית של החברה עבור כלל תהליכי החקירה, והפכו לתקן הנהוג בחקירות ובהליכים משפטיים. לחברה מקורות הכנסה מגוונים כתוצאה מסוגי המוצרים שהיא מוכרת וממגוון לקוחותיה, והיא נהנית משיעור גבוה של שימור הכנסות חוזרות שנתיות.

יוסי כרמיל, מנכ״ל החברה: "החזון של סלברייט הוא לספק טכנולוגיה מובילה בתעשייה ופתרון DI הוליסטי המאפשר ללקוחותינו לטייב את כל תהליך החקירה שלהם ולהפוך אותו לדיגיטילי. היום עשינו צעד  משמעותי ומרגש עבור החברה שלנו, אשר יעמיד אותנו במקום משמעותי למימוש ההזדמנויות הניצבות בפנינו. העסקה תאפשר לנו למנף את מיקומנו כמובילי שוק באמצעות השקעות אסטרטגיות ממוקדות שירחיבו את יכולותינו, יעמיקו את האחיזה במגזר הציבורי ויסייעו לנו לגייס לקוחות חדשים בשוק הצומח של המגזר הפרטי.

אדם קלאמר, מנכ"ל TWC Tech Holdings, אמר: "אנו ב-True Wind Capital מתמקדים בהשקעה בחברות טכנולוגיה מובילות, וההזדמנות להשקיע בסלברייט עונה על כל הקריטריונים להשקעה ארוכת טווח בחברה ציבורית. סלברייט מאפשרת ללקוחות במגזר הציבורי והפרטי לבצע טרנספורמציה דיגיטלית של תהליכי החקירות באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת שלה.״

תיאור העסקה
סכום המזומנים הכולל אשר יעמוד לרשות סלברייט עם הסגירה צפוי לעמוד על 580 מיליון דולר, כולל יתרת המזומן של TWC Tech Holdings המוחזקת בנאמנות, בהנחה שבעלי המניות בה לא יפדו את החזקותיהם. עם הסגירה יקבלו בעלי המניות של TWC Tech Holdings שילוב של מזומנים ומניות בסלברייט. העסקה כוללת השקעה פרטית בסך של כ-300 מיליון דולר במניות רגילות של סלברייט אשר תירכשנה ישירות מבעלי מניות קיימים של סלברייט, רובם נמנים על המשקיעים הוותיקים בחברה. בהשקעה הפרטית השתתפו משקיעים מוסדיים מובילים, ביניהם Light Street Capital ו-Makena Capital, והמשקיעה האסטרטגית Axon Enterprise, Inc. 

אולי יעניין אותך גם