אלביט תספק משקפות ראיית לילה למשטרה הפדרלית הגרמנית

לדברי אלביט, ההחלטה של המשטרה הפדרלית הגרמנית באה בעקבות לקוח גרמני מרוצה נוסף – הצבא הגרמני – שכבר עושה שימוש במשקפות XACT nv33  במשימות שונות

צילום: חברת אלביט מערכות

חברת אלביט מערכות גרמניה הודיעה בשבוע שעבר כי מנהל הרכש במשרד הפנים הגרמני בחר בה, לאחר הליך מכרזי תחרותי, לספק משקפות ראיית לילה מסוג XACT nv33  למשטרה הפדרלית הגרמנית. משקפות אלו יסייעו לשוטרים להילחם כנגד פשיעה ברחבי גרמניה ויספקו להם יכולת לפעול במהלך הלילות. לא נמסרו פרטים על כמות המשקפות, שווי העסקה וזמני אספקה.

לדברי אלביט, ההחלטה של המשטרה הפדרלית הגרמנית באה בעקבות לקוח גרמני מרוצה נוסף – הצבא הגרמני – שכבר עושה שימוש במשקפות XACT nv33 במשימות שונות. משפחת מוצרי ה-XACT כבר נבחרה על ידי מספר מדינות החברות בארגון נאט"ו ביניהן גרמניה והולנד וכן ע"י צה"ל והצבא האוסטרלי.

ה-XACT nv33 הינה משקפת מגדילה קלת-משקל שניתן להתקינה על מגוון של קסדות וניתן להשתמש בה הן על הקסדה והן ביד. ממדיה הקומפקטיים, משקלה הקל והיכולת להשתמש בה תוך כדי נהיגה ברכב בחושך מוחלט יגבירו יותר את היכולות המבצעיות של השוטרים הפדרליים ויאפשרו להם להיות מוכנים יותר למול דרישות בטחון עתידיות.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית