מורפיסק מגייסת 31 מיליון דולר

המוצר של מורפיסק מותקן במעל 7 מליון נקודות קצה

יואב צרויה (משמאל) ורונן יהושע, מורפיסקצילום: מורפיסק
 

חברת הסייבר הישראלית, מורפיסק (Morphisec), שפיתחה פתרון פורץ דרך לאבטחת נקודות קצה ושרתי ענן בשיטה יחודית של "הגנת המטרה הנעה" , המקדים את צעדי התוקף ומונע התקפות עוד בטרם הן נוצרות או מתחילות, מודיעה היום על גיוס של 31 מיליון דולר, בהובלת קרן JVP.

משקיעים נוספים בסיבוב כוללים את אורנג’, דויטשה טלקום קפיטל פרטנרס ואאורקראוד. המימון מיועד לגיוס עובדים נרחב, הגדלת ההשקעה בשיווק ומכירות, הרחבת הפיתוחים הטכנולוגים של מוצרי החברה כמו גם הגדלת הערך עבור חברות בינוניות באמצעות מערכת מניעת האיומים האוטומטית והפשוטה לניהול של מורפיסק, מבוססת ענן, המיועדת לנקודות קצה בארגון ובענן.

ההשקעה החדשה תתמוך בגיוס עובדים משמעותי שהחברה נערכת אליו כחלק מהרחבת הפעילות בישראל ובארה"ב. בנוסף, וכחלק מתהליך גיוס כח האדם האיכותי בחברה בכל רמות הפעילות, מודיעה החברה על הצטרפותו של סטיב בנט לדירקטוריון החברה. בנט, שימש בעבר כמנכ"ל חברות תוכנה ואבטחה מובילות ובכלל זה, סימנטק (Symantec) ואינטואיט (Intuit). לפני כן, בנט כיהן במשך מעל 20 שנה בתפקידי ניהול בכירים רבים בג'נרל אלקטריק.

"התפתחות אייומי הסייבר הביאו לכך שחברות רבות אינן מוגנות מפני התקפות סייבר ונותרות מאחור בהעדר כלים מתאימים, עלויות ואנשי צוות ייעודיים לכך", אומר רונן יהושע, מנכ"ל מורפיסק, "האתגרים של ארגונים אלה רק גברו בשנה האחרונה עם העלייה המשמעותית במספר העובדים מהבית שמשתמשים במכשירים לא מאובטחים ומתחברים  למערכות האירגון או בענן הפרטי או הציבורי."

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית