איירונסורס מודיעה על הפיכתה לחברה ציבורית

העסקה מגלמת לאיירונסורס שווי שוק של כ-11.1 מיליארד דולר לאחר המיזוג

צילום: אדם פרימר

איירונסורס התקשרה בהסכם למיזוג עם Thoma Bravo Advantage. החברה מספקת פלטפורמה למפתחי אפליקציות ומשחקים למכשירים ניידים. הפלטפורמה מאפשרת למפתחים להפוך את האפליקציות והמשחקים שלהם לעסקים.

במקרים רלבנטיים הפלטפורמה יכולה אף להיות המוציא לאור של המשחק. הפלטפורמה מאפשרת למפתחים גם גישה לאפיקי הפצה ייחודיים במכשירים ניידים באמצעות שותפויות עם מפעילי סלולריים מובילים ויצרנים (OEMs) כגון Orange, Samsung ורבים אחרים.

בשנת 2020, הכנסותיה של איירונסורס צמחו לסך של 332 מיליון דולר, עליה של כ-83% לעומת השנה הקודמת, עם מרווח EBITDA מתואם של כ-31% (כ-$104 מיליון דולר). החברה משרתת מדי חודש יותר מ-2.3 מיליארד משתמשים פעילים מקרב בסיס לקוחותיה ברחבי העולם.

"אנחנו מתרגשים מהשותפות עם Thoma Bravo, ממשקיעי התוכנה המובילים בעולם, בדרך לשלב הבא בסיפור שלנו", אמר תומר בר זאב, מנכ"ל איירונסורס ואחד ממייסדיה. "על אף שהגענו לשלב מתקדם בתהליך הרגיל של הנפקה לציבור, כשנפגשנו עם Thoma Bravo מצאנו שיש בינינו דמיון רב בחזון ואמונה משותפת בצמיחה ארוכת הטווח שאנו יכולים להניע באיירונסורס, והחלטנו לחבור אליהם בדרך להפיכת החברה לציבורית. 

"הפיכת החברה לציבורית הינה שלב נוסף וטבעי בהתפתחות שלנו - אבל התרבות הייחודית שלנו לא תשתנה. זו תרבות שייסודה בקבוצה גדולה של יזמים שעובדים ביחד כבר עשר שנים: האחים איתי, רועי ואייל מילרד, תמיר כרמי, ארנון חריש, נתנאל שדמי, עומר קפלן ואסף בן עמי, סמנכ"ל הכספים שאיתנו מהיום הראשון."

אורלנדו בראבו, השותף המנהל והמייסד של Thoma Bravo מסר: "עם מערך מלא של פתרונות לאורך מחזור חיי הצמיחה של אפליקציות – ושילוב ייחודי של גודל, צמיחה עסקית ורווחיות יוצאות דופן – אנו צופים כי איירונסורס תוביל את השוק שבו היא פועלת, שוק שהיקפו מוערך בכ-41 מיליארד דולר בשנת 2025. ל Thoma Bravo מומחיות ייחודית בעולם התוכנה ואנחנו נלהבים להיות שותפים של איירונסורס והצוות המוכשר שלה בפרק המלהיב הבא".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית