חברת ALD קיבלה הזמנה מאחת התעשיות הביטחוניות

החברה, העוסקת במתן שירותים, ייעוץ ותוכמה בתחום אמינות מערכות, מדווחת על קבלת הזמנה מחברה ממשלתית בישראל המפתחת ומייצרת מערכות לחימה

חברת ALD קיבלה הזמנה מאחת התעשיות הביטחוניות

המשנה למנכ״ל החברה, דותן משה. צילום: יח״צ, באדיבות ALD

חברת ALD, העוסקת במתן שירותים, ייעוץ ותוכנה בתחום אמינות מערכות, מדווחת על קבלת הזמנה לאספקת שירותי ייעוץ מקצועי בתחום האמינות והבטיחות לחברה ממשלתית ישראלית מתחום התעשיות הביטחוניות, עם פעילות גלובאלית, המפתחת ומייצרת מערכות לחימה.

על פי הודעת החברה, היקף השירותים מוערך בכ-330 אלף ש״ח, והחברה מעריכה שיתקבלו הזמנות נוספות מלקוח זה במהלך שנת 2021, באופן שיוביל להשפעה חיובית על התוצאות הכספיות של החברה בשנת כספים זו. כמו כן, החברה תבחן את האפשרות להרחיב את פעילותה מול הלקוח הנ"ל גם לתחומי פעילות נוספים, בתחומי האמינות, בטיחות ופתרונות סייבר מתקדמים.

מאז תחילת השנה, דיווחה החברה על מספר עסקאות משמעותיות. בין היתר הודיעה על  הארכת הסכם ההתקשרות עם שירות התעסוקה בהיקף מוערך של כ-7 מיליון ש"ח בשנת 2021, וכן על עסקאות משמעותיות עם תאגיד הענק לוקהיד מרטין, הסכם עם יצרנית התעופה אמבר אייר, הסכם מהותי עם חברת הנדסה מובילה בישראל, ועוד. מוקדם יותר החודש, הודיעה ALD כי חתמה על הסכם מחייב למיזוג פעילות עם חברת  HUB Security בשווי 145.3 מיליון דולר.