הצריח של אלביט עלה לגמר במכרז הרק״מ האוסטרלי

המתמודדים הסופיים הם נגמ"ש רדבק (Redback) מתוצרת הנוואה (Hanwha) הדרום קוריאנית עם הצריח של אלביט ונגמ"ש ה-Lynx KF41 מתוצרת ריינמטאל הגרמנית
 

הצריח של אלביט עלה לגמר במכרז הרק״מ האוסטרלי

צילום מסך. https://youtu.be/2n9zNwDzEX0

משרד ההגנה האוסטרלי חשף באופן רשמי את שמות שני המתמודדים הסופיים במכרז נגמ"שי החי"ר הגדול של צבא אוסטרליה ששוויו מוערך ב-14-21 מיליארד דולרים אמריקאים. באירוע שנערך בשבוע שעבר בקנברה הוצגו אבות-טיפוס של נגמ"ש רדבק (Redback) מתוצרת הנוואה (Hanwha) הדרום קוריאנית ונגמ"ש ה-Lynx KF41 מתוצרת ריינמטאל הגרמנית.

שלושה רכבים מכל סוג הועברו לידי משרד ההגנה לצורך ביצוע מבחנים לרכבים אלו שיכללו בדיקת ניידות, אמינות ועמידה בפני פיצוצים. בדיקות אלו אף יעריכו את יכולתו של כל רכב להשתלב במשימות הצבא האוסטרלי ביבשה, באוויר ובים כולל יכולות אמפיביות. בשלב זה אף יבחנו החוזים, שרשראות האספקה ויכולות התחזוקה לגבי כל רכב, כאשר ההמלצה על הרכב הנבחר תועבר לממשלת אוסטרליה בשנת 2022.

מטרת מכרז הנגמ"שים האוסטרלי הגדול, הקרוי פרויקט Land 400 Phase 3, היא לספק לצבא האוסטרלי עד ל-450 נגמ"שי חי"ר זחליליים ו-17 רק"מי סיוע שכולם ייוצרו באוסטרליה. נגמ"שים אלו יחליפו את הנגמ"ש המיושן M113AS4 הנמצא בשירות הצבא האוסטרלי מאז אמצע שנות ה-60.

נגמ"ש הרדבק של הנוואה נושא צריח של חברת אלביט עם משגר טילי ספייק של רפאל. ראו באתר ידיעה על הצגת יכולות הנגמ"ש  המבוססות על הטכנולוגיות הישראליות.
 

אולי יעניין אותך גם

By Spc. Micah E. Clare, U.S. Army - This image was released by the United States Army with the ID 070930-A-2013C-254 (next). Public Domain, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=4556991

דיווח: רק"מי M1117 ראשונים הגיעו לאוקראינה מארה"ב

רק"מים אלו הינם חלק מחבילת הסיוע הצבאי האמריקאית בשווי של 400 מיליון דולרים שהוכרז עליה בחודש נובמבר 2022