נתפס סוחר נשק מאזור בית שאן - בזמן שהרכיב את ילדו על טרקטורון

בחיפוש בטרקטורון נמצאו ששה כלי נשק מחסניות ותחמושת. המעצר בוצע סמוך לעיר בית שאן

תיעוד מהמעצר. צילום: משטרת ישראל

סוחר נשק רכוב על טרקטורון נלכד על ידי שוטרי משטרת ישראל בשעה שהרכיב ילד בן 13 עימו. בחיפוש בטרקטורון נמצאו ששה כלי נשק מחסניות ותחמושת. שוטרי משטרת ישראל רשמו ביום שישי בבוקר, עוד תפיסה של סוחר נשק שנעצר בשעה שהוביל בטרקטורון רובה סער מסוג קלאצ'ניקוב, רובה צייד פאמפ, 4 אקדחים, מחסניות ותחמושת. 

הסוחר, שהרכיב עימו ילד בן 13 על מנת ליצר רושם של טיול משפחתי בשטח נלכד על ידי לוחמי יג"ל של מחוז צפון בכביש 90 סמוך לעיר בית שאן, מקום מגוריו. 

זוהי התפיסה השלישית של סוחרי נשק שביצעו לוחמי היג"ל בשלושת השבועות האחרונים: בתאריך 22.2.21 תפסו לוחמי היחידה שני חשודים שנסעו בגי'פ כאשר ברשותם עשרה אקדחים ובתאריך 2.3.21 נתפסו שלושה חשודים בשלושה כלי רכב שונים שבאחד מהם שלושים ושלושה אקדחים. 

יחידת יג"ל (יחידת גבולות) של מחוז צפון נמצאת בחוד החנית של הלחימה העקשת של מחוז צפון בהברחת כלי נשק מגבולות ירדן, סוריה, לבנון ושטחי הרשות הפלסטינאית לתחומי מחוז צפון. היחידה, בה משרתים לוחמי עילית מבצעת פעילות מארבים ולכידת חשודים בהברחות וסחר בנשק וסמים.

מפקד היחידה רפ"ק יואל נוביק: "הפעיליות המוצלחת של היחידה בסיכול הברחות וסחר היא חלק מהמאבק המקיף של משטרת ישראל, על כל יחידותיה וכוחותיה, בתופעת הנשק הבלתי חוקי. בשל הצלחות המשטרה בתפיסות כלי הנשק אנו רואים כי הסוחרים והעבריינים נאלצים להפוך נועזים יותר ויותר ולקחת סיכונים הולכים וגדלים בבואם להשיג נשק,  המחירים של כלי הנשק בשוק העברייני הולכים ומאמירים.״
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית