תעשייה אווירית תפתח פתרונות נגד רחפנים עבור איחוד האמירויות הערביות

יחד עם חברת EDGE, תפתח החברה פתרון מתקדם להגנה מפני רחפנים וכלי טיס בלתי מאוישים המותאם לצרכים של איחוד האמירויות הערביות

בועז לוי. צילום: תעשייה אווירית 

התעשייה האווירית מכריזה על שיתוף פעולה עם חברת EDGE, קבוצת טכנולוגיות ההגנה המתקדמות של איחוד האמירויות הערביות, לפיתוח מערכת מתקדמת נגד רחפנים וכלי טיס בלתי מאוישים (C-UAS).

הפתרונות הטכנולוגיים של התעשייה האווירית משמשים ברחבי העולם למשימות איתור, זיהוי, סיווג ויירוט מגוון רחב של איומים. הטכנולוגיה תפותח יחד עם קבוצת EDGE וכן עם SIGN4L מפתחת פתרונות לוחמה אלקטרונית וביטחון המולדת. קבוצת EDGE מדורגת בין 25 הספקיות הצבאיות המובילות בעולם.
 
הפתרון החדש יכלול מכ"ם תלת-ממד, COMINT וטכנולוגיות אלקטרואופטיות המשולבות במערכת שליטה ובקרה אחידה. מערכות C-UAS הינן אוטונומיות לחלוטין ופועלות ללא צורך בהתערבות אנושית. הן כוללות מגוון אמצעים, החל משיבוש אותות וכלה בהשמדת רחפנים, המוצעים בהתאם לרמת האיום וסביבת התפעול של הלקוח. המערכות עברו בהצלחה ניסויים בתנאי מדבר קשים הכוללים חום כבד ורוחות חזקות המאפיינים את האזור.
 
SIGN4L והתעשייה האווירית יפתחו את המערכת בתמיכת השותפות של התעשייה האווירית עם חברת Belgium Advanced Technology Systems מבלגיה, הפעילה באיחוד האמירויות בזירה הטכנית והשיווקית.
 
פייסל אל בנאי, מנכ"ל EDGE אמר כי" בהמשך להסכמי אברהם ולשיתוף הפעולה עם ישראל, מהווה העבודה המשותפת עם התעשייה האווירית רגע מכונן עבור .EDGE אנו שמחים לשתף פעולה עם התעשייה האווירית. כלי טיס בלתי מאוישים הפכו לפתרון המועדף כיום לבניית גמישות ועמידות הדרושות להתמודדות עם לוחמה א-סימטרית. כמובילה בתעשיית ההגנה האזורית EDGE שואפת להבטיח התאמה בין טכנולוגיה ומבצעים בכל פעולותיה ולהרחיב את יכולותיה להגנת נכסינו."
 
מנכ"ל התעשייה האווירית, בועז לוי, אמר: "התעשייה האווירית גאה לשתף פעולה עם EDGE ולספק לאיחוד האמירויות ולאזור פתרון מתקדם וייחודי בתחום מומחיותה של החברה. אנו מאמינים כי שיתוף הפעולה יסייע לשתי החברות ויכלול העברת ידע ושיתוף מיומנויות. שיתוף הפעולה מהווה אבן פינה לבריתות עסקיות ואסטרטגיות בין המדינות, והוא יחזק את שיתוף הפעולה במחקר ופיתוח ובחדשנות טכנולוגית."

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית