רפאל חתמה על מזכר הבנות עם ALLTEC הברזילאית לשיווק מוצרי מיגון בברזיל

שתי החברות תשתפנה פעולה בהזדמנויות עסקיות ובפרויקטים לצורך אספקת פתרונות תוספות מיגון פסיביות למשרד ההגנה הברזילאי וליחידות העזר הברזילאיות
 

נגמ״ש ברזילאי. צילום: רפאל

חברת רפאל הישראלית חתמה בתחילת החודש על מזכר הבנות (MoU) לשיתוף פעולה בתחום פתרונות תוספות מיגון פאסיביות עם החברה הברזילאית ALLTEC Composite Material.  

במסגרת מזכר הבנות זה, שתי החברות תשתפנה פעולה בהזדמנויות עסקיות ובפרויקטים לצורך אספקת פתרונות תוספות מיגון פסיביות בסטנדרט STANAG 4 ומעלה למשרד ההגנה הברזילאי וליחידות העזר הברזילאיות. מטרת המזכר היא להשיג נתח שוק רב ככל שניתן ולסייע בפעילות השיווק והמכירות של פתרונות אלו, כולל תחזוקה ותמיכה במחזור החיים של מוצרי רפאל.

בהודעתה אומרת רפאל, כי פתרונות תוספות המיגון הפסיבי של החברה נמצאים מזה יותר מ-30 שנים בשימוש צה"ל, צבא ארה"ב, צבאות נאט"ו, יחידות שמירת שלום ולקוחות נוספים ברחבי העולם לצורך הגנה יעילה על כוחות יבשה.

פתרונות תוספות המיגון הריאקטיביות והפסיביות של רפאל (שבקלות ניתן להתקינם או להסירם בהתאם לצרכי המשימות) מגנות מפני מגוון רחב של איומים כדוגמת טילי נ"ט, נשקלים קלים, טילים חודרי שריון, פגזי תותחים ומרגמות ומטעני נפץ.
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית