ONE טכנולוגיות רוכשת את חברת אינספייר

הרכישה תרחיב את מגוון הפתרונות והשירותים של חטיבת ONE BI בשוק המתפתח במהירות של ניהול דאטה, בינה מלאכותית ולמידת מכונה
 

ONE טכנולוגיות רוכשת את חברת אינספייר

איתן בר. צילום: אסף ספקטור

ONE טכנולוגיות רוכשת את חברת אינספייר (Inspire), ספקית שירותי מומחה בתחום הדאטה וה-BI (בינה עסקית). הרכישה היא חלק ממהלך שמובילה הנהלת ONE להרחבת מגוון הפתרונות והשירותים של חטיבת ONE BI בשוק המתפתח במהירות של ניהול דאטה, בינה מלאכותית ולמידת מכונה. אינספייר מעסיקה כ-30 עובדים. החברה הוקמה ב-2007 על ידי איתן בר המכהן כמנכ"ל. בין לקוחותיה: כתר, הבורסה לניירות ערך, בזק, בנק ישראל, אלביט, שיכון ובינוי ועוד.

במסגרת ההסכם שנחתם בין החברות, ONE טכנולוגיות רוכשת את הבעלות המלאה (100%) באינספייר, אשר תהפוך לחטיבה עסקית חדשה בקבוצת ONE. מייסד ומנכ"ל אינספייר, איתן בר, ימשיך לכהן כמנכ"ל החטיבה החדשה בתוך ONE וכל עובדי החברה הנרכשת ייקלטו לעבודה ב-ONE בעקבות המיזוג.

עודד טהורי, מנכ"ל חטיבת ONE BI, ONE טכנולוגיות: "בחרנו לרכוש את אינספייר כי תחום ההתמחות שלה משלים את סל היכולות שלנו, ולכן יאפשר לנו לספק פתרון מקיף וחדשני יותר ללקוחותינו בעולמות ה-BI והדאטה. אינספייר מביאה עימה הובלת שוק בתחום הדאטה בענן ומומחיות עמוקה בסביבות Azure ו-POWER BI של מיקרוסופט".

איתן בר, מנכ"ל אינספייר: "המיזוג עם חברת שירותי המחשוב החדשנית והמובילה בישראל יאפשר לנו למנף את היכולות המקצועיות המשותפות שלנו, ולהעניק ליותר ארגונים בשוק המקומי גישה לפתרונות דאטה ייחודיים ומתקדמים. אנו גאים להשתלב בארגון שמייצג ערכים דומים לאלה שלנו - מצוינות, אחריות והוגנות - ומתכוונים להמשיך ולהוביל יחד את שוק ה-BI בישראל".

אולי יעניין אותך גם