FN מציגה מחשבון בליסטי חדש לצלפים

המחשבון הבליסטי FN ELITY המותקן על גבי כלי נשק יכול להתאים לכל כלי נשק בכל קליבר וטווח זיהוי של יחידת או צוות צלפים

החברה הבלגית הידועה ליצור נשק קל FN HERSTAL חושפת את הגרסה החדשה שפיתחה למחשבון בליסטי בעל ביצועים גבוהים עבור צלפים, יורים מדויקים ומאתרים, הקרוי בשם FN ELITY. לדברי החברה, המשוב המבצעי שנאסף מרחבי העולם בשנה שעברה הביא לשיפור מבחינת הנדסת האנוש והשימושיות של המחשבון. המחשבון הבליסטי המותקן על גבי כלי נשק יכול להתאים לכל כלי נשק בכל קליבר וטווח זיהוי של יחידת או צוות צלפים.

FN ELITY היא מערכת ALL-IN-ONE שלה המאפיינים הבאים: מאתר טווח לייזר שיכול למדוד מטרה בגודל אנושי למרחקים של עד 1,750 מטר; צייני לייזר גלויים ואינפרה אדום; תאורת אינפרה אדום עם עוצמת אור משתנה וקונוס אלומה מתכוונן; מפענח בליסטי, שפותח על ידי חברת APEXO המספק תיקוני ירי בזמן-אמת וחורג ממקדמי הגרירה הקלאסיים של G1 ו-G7 לחישוב מסלול הקליע. 

חיישנים משובצים (למשל טמפרטורה, לחץ, לחות, זווית גובה) המספקים את הנתונים הדרושים לכוונון תיקוני הירי בהתאם לסביבה; אפליקציית אנדרואיד, המבוססת על תוכנת AFS הידועה של APEXO ומשתמשת ב-בלוטות' כדי להגדיר כל פרמטר של המפענח הבליסטי לחוויית משתמש משופרת; מסך ה- OLED מהדור האחרון המציג מידע רלוונטי הנראה בתנאי מזג האוויר והתאורה הקשים ביותר.

חברת FN HERSTAL אומרת כי הודות למפענח הבליסטי שלו ותכונות המשתמש המרובות שלו, ה-FN ELITY  הוא הנכס הטוב ביותר לצורך הגדלת ההסתברות לפגיעה ראשונה בטווחים רחוקים. המחשבון מספק יכולות ייעודיות חדישות נוספות, תוך היותו אחת המערכות הקומפקטיות ביותר הקיימות בשוק, ומייצר ללוחמים ולכוחות הביטחון יתרון טקטי בלתי מעורער.

אולי יעניין אותך גם

An F-15C Eagle assigned to the 493rd Fighter Squadron takes off in support of exercise Point Blank 20-1 at Royal Air Force Lakenheath, England, Jan. 30, 2020. Point Blank is a bilateral exercise that enhances professional relationships and improves overall coordination with allies and partner militaries. (U.S. Air Force photo by Airman 1st Class Mikayla Whiteley)

 

בית הנבחרים של ארה"ב אישר תקציב ההגנה לשנה הקרובה

אישור התקציב מאפשר לפנטגון להתחיל ברכש עשרות מערכות נשק חדשות