נראה אתכם עוצרים אותו: רחפן חדיש של DJI מגיע למהירות טיסה של 140 קמ"ש 

רחפן מסחרי זה מסוגל להגיע למהירויות גבוהות וכל אחד יכול לרכוש אותו. גם ארגוני טרור כמו חיזבאללה או חמאס

https://youtu.be/LVoPGlNvHhw

יצרנית הרחפנים הסינית הגדולה בעולם, DJI, הודיעה כי רחפן מתוצרתה הגיע למהירות טיסה חסרת תקדים של 140 קמ"ש ועדיין מספק את כל השירותים שנותנים רחפנים אחרים. המחיר הוא גבוה בהתאם למהירות הטיסה – 1,299 דולר.

מדובר ברחפן מסוג מיוחד FPV המשמש בעיקר למירוצי רחפנים ולמשימות הדורשות מהירות טיסה מיוחדת. בחברת DJI מ מסבירים כי בעוד שרחפנים רגילים מיועדים למשימות צילום והסרטה, הרי רחפני FPV מיועדים בעיקר למי שאוהבים טיסה והטסה. 

כשקונים רחפן כזה הוא מגיע עם אביזרם שונים הקשורים למהירות הטיסה. הרחפן בעל יכולת ריחוף ויכולת להאט את מהירותו כאשר הוא מתקרב למכשול. מפעיליו חובשים משקפי מציאות וירטואלית.

יש אפשרות להטסה ידנית או אוטומטית או מצב ביניים.  בקונסולת השליטה יש כפתור לעצירת חירום של הרחפן כדי למנוע התרסקות של כלי יקר ערך. הרחפן יודע לשגר תמונות עד לטווח של 10 ק"מ וגם סרטוני וידיאו. חלקים רבים במערכת ניתנים להחלפה מהירה  וקלה, כמו מצלמה מיוצבת גימבל, כן הנחיתה והכיסוי העליון של הרחפן. 

מומחים סבורים שאולי יש רחפנים יותר מהירים, אולם הרחפן החדש הזה של DJI הוא בעל יכולות מיוחדות, נגישות הפעלה ותוכנה. המחיר 1,299 כולל משקפיים מיוחדות, מנגנון הנחייה וסוללה אחת. בתוספת של 299 דולר מקבלים ערכה ובה שתי סוללות נוספות ומכשיר הטענה.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית