בנק ישראל משיק האקתון לקידום תשלומים חוצי גבולות

מטרתו היא פיתוח והצגה של מקרי בוחן ופתרונות שנועדו להביא לשיפור במערך התשלומים חוצי הגבולות, ע"י אימוץ תקן ISO20022 

בנק ישראל משיק האקתון לקידום תשלומים חוצי גבולות

 bigstock

מחלקת מערכות תשלומים וסליקה בבנק ישראל מעודדת את מפעילי מערכות תשלומים, בנקים, נותני שירותי תשלום וחברות Fintech להירשם ולהשתתף בהאקתון עולמי בנושא שימוש בתקן ISO20022 לקידום תשלומים חוצי גבולות. האקתון עולמי זה ייערך בנושא תשלומים חוצי גבולות בחסות מרכז החדשנות של ה-BIS. 

שלושה צוותים מכלל הצוותים מהעולם המשתתפים בהאקתון ייבחרו על ידי פאנל שופטים מומחים מהפדרל ריזרב בנק של ניו יורק (Federal Reserve Bank of New York), הבנק המרכזי של אנגליה (Bank of England), הבנק המרכזי של אירופה (European Central Bank), SWIFT, ועוד גופים פיננסים מובילים בקנדה, אוסטרליה שבדיה וסינגפור להציג את הפתרונות שהם פיתחו בכנס וירטואלי של ה-BIS.

(Bank for International Settlement) ו-SWIFT. מטרתו היא פיתוח והצגה של מקרי בוחן ופתרונות שנועדו להביא לשיפור במערך התשלומים חוצי הגבולות, ע"י אימוץ תקן ISO20022 הבינלאומי המתקדם להוראות תשלום (Payments messages).

תקן ISO20022 המאומץ ברמה גלובלית על ידי מפעילי מערכות תשלומים, בנקים ונותני שירותי תשלום מאפשר העשרת מידע רב על מסר התשלום ויאפשר מודלים עסקיים ותהליכי עיבוד חדשים, אוטומטיים ומהירים יותר וכן בסופו של דבר יאפשר תשלומים חוצי-גבולות זולים יותר, מהירים ושקופים יותר לכולם.

ההרשמה פתוחה עד ליום שני, 08 במרץ 2021, לצוותים בגודל 2-8 איש, בכתובת: https://bit.ly/2Pcf7tB.     

 

אולי יעניין אותך גם