אקרוניס מקימה מרכז נתונים בישראל

מרכז הנתונים המקומי יוקם כחלק מפרויקט ענק של החברה להקמת 111 מרכזי נתונים ברחבי העולם
 

אקרוניס מקימה מרכז נתונים בישראל

סרגיי בלאוסוב. צילום: אקרוניס

אקרוניס מכריזה על הרחבת הפריסה העולמית של שירותיה על ידי הקמת 111 מרכזי נתונים (Data Centers) מסביב לעולם, כולל אחד שיוקם לראשנה על ידי החברה בישראל. מרכז הנתונים שייבנה בארץ יוקם בסיוע חברת מטריקס, המייצגת הרשמית של חברת אקרוניס בישראל. כחלק מהגדילה של פריסת שירותי אקרוניס בארץ, החברה תרחיב את נוכחותה ותגייס כמאה עובדים למשרדי הפיתוח בישראל.  

באמצעות הקמת מרכזי הנתונים החדשים שותפי ולקוחות אקרוניס בישראל יוכלו מעתה לקבל גישה לכלל המוצרים והשירותים של אקרוניס, על בסיס גישה מקומית ומהירה לשרותי אקרוניס. השירותים כוללים גיבוי מקומי ומהיר ושחזור ואבטחת מידע עסקי ופרטי, כשהם מכילים סל שירותי סייבר מלא תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים ותאימות לסטנדרטים מקומיים לפרטיות ואבטחת סייבר.

ישראל מצטרפת ליעדים נוספים בהם מציעה אקרוניס את מוצריה ושירותיה על בסיס מרכזי נתונים מקומיים בארה״ב, אנגליה, קנדה, שוויץ, צרפת, גרמניה ,יפן, אוסטרליה, ניו-זילנד, ליכטנשטיין וספרד. הוספת מרכזי נתונים בישראל וביעדים אחרים בעולם היא חלק ממהלך שיאפשר לאקרוניס שליטה גלובלית טובה יותר על כל מרכזי הנתונים שלה ברחבי העולם, תוך מתן מענה לפתרונות שרידות וניהול מתקדמים בסביבה מרובת שכבות-הפצה ושימת דגש על נגישות לכלי אבטחת המידע.

סרגיי בלאוסוב, מנכ״ל ומייסד אקרוניס: ״התרחבות זו תאפשר לנו לספק לשותפינו ולקוחותיהם בישראל שרותיי סייבר יעילים יותר מבחינת עלות, רוחב-פס, וזמן תגובה ובנוסף תיתן מענה לדרישה שעולה מארגונים ממשלתיים ומוסדיים לקבלת גישה מקומית.״

יונה בקלצ'וק, דירקטור לקוחות אסטרטגיים במטריקס מוצרי תוכנה: "מטריקס רואה יותר ויותר ארגונים המעבירים את ניהול המידע שלהם ואבטחתו לענן ולשם כך, הם נשענים על שירותים המסופקים על יד מטריקס. כחלק משירותים אלו, חבילת מוצרי אבטחת המידע של אקרוניס והגישה למרכז הנתונים המקומי, יספקו מענה לגידול בצורך זה תוך אבטחת גישה מקומית ויעילה.״   
 

אולי יעניין אותך גם