קבוצת SK – הופכים את הבלתי אפשרי, לאפשרי  

קבוצת SK, שהוקמה על ידי סמי קצב, היא אחת מארבע חברות הביטחון הגדולות בישראל והיחידה בבעלות פרטית, הפועלת ביותר מ-60 מדינות ברחבי העולם, בכל שבע היבשות

באדיבות קבוצת SK

קבוצת SK, שהוקמה על ידי סמי קצב, היא אחת מארבע חברות הביטחון הגדולות בישראל והיחידה בבעלות פרטית, הפועלת ביותר מ-60 מדינות ברחבי העולם, בכל שבע היבשות. הקבוצה מתמחה בפתרונות צבאיים, פיתוח תשתיות ימיות ופיתוח נדל״ן. 

קבוצת SK כוללת את החברות מספנות ישראל IWI, IWI US, PLR, Meprolight ,Camero-Tech, Uni-Scope, תעשיית הרכב ההלניות ELVO חברת Naska Medical ו-OSHIRA. כ-90% מהייצור של קבוצת SK מיועד לייצוא, עם פתרונות מוכחים המביאים חדשנות ישראלית לעולם. אסטרטגיית המוצרים של הקבוצה מבוססת על תפיסה ביטחונית הוליסטית, עם פתרונות לשדה הקרב, לוחמה אורבנית, הגנת גבולות, ביטחון מים כלכליים ועוד. 

מומחיות נוספת של הקבוצה כוללת פעילויות משולבות ושיתופי פעולה עם יצרנים ביטחוניים אחרים וכן התמחות בהעברת ידע (TOT). במהלך השנים האחרונות הקימה קבוצת SK מפעלי ייצור במספר מדינות, כולל העברת ידע בייצור, המספקים ערך מוסף לשוק המקומי. 

פתרונות מקצה לקצה

טכנולוגיה וחדשנות הם ערכי יסוד בקבוצת SK. באמצעותם הקבוצה ממנפת סינרגיה בין החברות בקבוצה, למטרת פיתוח וייצור מוצרים המותאמים לדרישות עתידיות של לקוחותיה. קבוצת SK מציעה חבילה מלאה של פתרונות ביטחוניים ליישומים ביבשה, בים ובאוויר. 

עם איתנות פיננסית מוכחת, יכולות שיווק ותמיכה גלובליות ויכולת ביצוע פרויקטים בכל מקום בעולם, קבוצת SK ביססה את עצמה כאחת מקבוצות הביטחון המובילות בעולם. הקבוצה מציעה מגוון רחב של מוצרים המיועדים לספינות קרב, נשק קל, רכבים קרביים, אלקטרו-אופטיקה, "חייל חכם" וכו'.

הקבוצה מתגאה בקשר ההדוק עם צה״ל, החל משלב הייזום של רעיונות למוצרים, הבדיקה ופריסתם בפועל של המוצרים. צה"ל מספק למגוון המוצרים של קבוצת SK את ההוכחה הנדרשת לשיווקם בשוק הביטחוני העולמי.  

למעלה מ -5,000 נקודות מכירה בארה"ב

Meprolight®, חברה בקבוצת SK, היא היצרנית הגדולה בעולם של כוונות אלקטרו-אופטיות, כולל יכולת ראיית לילה מתקדמת. החברה נחשבת לאחד היצרנים הגדולים בשוק צפון אמריקה למוצרים אלו, עם למעלה מ -5,000 נקודות מכירה לאורכה ורוחבה של ארה״ב.  

מוצרי Meprolight® משמשים צבאיות, רשויות אכיפת החוק ואזרחים ברחבי העולם. טכנולוגיית Meprolight Electro-Optical Sight זמינה עבור פתרונות נשק קל ופתרונות OEM לפלטפורמות באוויר, ים ויבשה.

 כבשנו את הבלתי אפשרי: לראות דרך הקירות

Camero-Tech, חברה בקבוצת SK, מספקת אפשרות לראות דרך קירות בזמן אמת. הפתרון מבוסס על טכנולוגיית הדמיה UWB המעניקה לכוחות צבא או משטרה מודעות מצבית משופרת. משפחת המוצרים של החברה מציעה מידע משופר אודות אנשים וחפצים הנמצאים מאחורי קירות, ומספקת לכוחות בשטח יתרון מבצעי חסר תקדים.

כוחות צבא מובילים, רשויות אכיפת החוק וצוותי חיפוש והצלה ברחבי העולם כבר בחרו בפתרונות ההדמיה דרך קירות של Camero-Tech. המערכת החדשה (ה- XLR80) עושה קפיצת מדרגה בשוק זה, ומספקת מודעות מצבית למרחק של כ-100 מטרים! מדובר ביכולת ייחודית לקבוצת SK. 

יצרנית נשק מובילה 

חברת IWI היא אחת מיצרניות הנשק הבולטות בעולם, המספקת מערכות נשק קל אשר נבחנו על ידי צה״ל וצבאות נוספים מסביב לעולם. החברה מתכננת ומייצרת מערכות נשק לצבאות, שירותי ביטחון פנים ושימוש מסחרי ללקוחות בלמעלה מ- 50 מדינות ברחבי העולם, בכל שבע היבשות.

החברה פועלת בארצות הברית באמצעות חברת בת בשם IWI US ובהודו באמצעות חברה מקומית בשם PLR. עם ניסיון רב בפעילות הכוללת העברת ידע (TOT), החברה פועלת לטובת הקמת מתקני ייצור מקומיים עבור לקוחותיה. משאבים נוספים מוקדשים גם למחקר ופיתוח, כולל חקירת קליברים חדשים במטרה לקבל גישה לשווקים חדשים בעתיד.  

ניסיון של עשרות שנים בבניית ספינות

מאז 1959, בונה מספנות ישראל אניות ימיות ומסחריות. כמפעילה בלעדית של הנמל הפרטי הראשון בישראל, מספנות ישראל היא אחד ממתקני בניית הספינות הגדולים באזור. מספנות ישראל מתכננת ובונה מגוון רחב של ספינות למגזר הצבאי והמסחרי ומספקת שירותי תחזוקה ותיקון למגוון כלי שיט, כמו גם שירותי ייזום והקמה של פרויקטים תעשייתיים מורכבים ורחבי ממדים. 

IDEX 2021, אבו דאבי

בשל נסיבות הקשורות למגפת הקורונה, קבוצת SK נאלצה לבטל את השתתפותה בכנס השנה. עם זאת, הקבוצה תשמח להשתתף באירוע בעתיד. הקבוצה מבקשת להודות למארגני תערוכת IDEX על ההזדמנות לקחת חלק באירוע. 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית