מפרולייט חושפת כוונת אקדח חדשה מבוססת תאורת LED  

כוונת האקדח ה-MEPRO Evergreen  להפעלה בשעות היום והלילה מיועדת לרוב האקדחים הפופולריים, כגון גלוק, וולטר, H&K, IWI, CZ וברטה

באדיבות מפרולייט

מפרולייט (1990) בע"מ, חברה בקבוצת SK, יצרנית ישראלית של מערכות אלקטרו-אופטיות, ציוד תרמי וראיית לילה וכוונות לילה עם הארה-עצמית, חושפת בימים אלו משפחת כוונות אקדח חדשה, ה-Mepro Evergreen – כוונות אקדח המיועדות לירי בשעות היום והלילה וייחודן הוא שהן מבוססות על הארה באמצעות LED.

כוונות ה-Mepro Evergreen מוצעות בשתי תצורות: תצורה אחת היא כוונת קדמית בעלת מקור תאורה מבוסס LED, בצבע ירוק עם  טבעת צבע רפלקטיבית כתומה, ירוקה או צהובה, שנועדה לרכישת מטרה מהירה ביום ובלילה,  יחד עם כוונת אחורית המצוידת אף היא בשני מקורות תאורה מבוססת LED ירוק. התצורה השנייה מבוססת על כוונת קדמית בעלת מקור תאורה מבוסס LED, עם כוונת אחורית אטומה (ללא מקור אור).

הכוונת מיועדת לאקדחים הפופולריים ביותר, כמו גלוק, וולטר, H&K, IWI, CZ וברטה ומתאימה למגוון רחב של נרתיקים. הכוונת אינו מכילה חומרים מסוכנים ותואמת את התקנים האירופיים.

בני קוקיה, סמנכ"ל מכירות ושיווק של החברה מדגיש, "היה זה אתגר משמעותי לתכנן, לייצר ולשתול מקורות אור זעירים אך עוצמתיים מסוג LED לתוך מבנה כוונת  אקדח שמטבעו הוא קטן-ממדים, תוך הקפדה על איכות  ואמינות המוצר והקפדה על עוצמת ההארה למשך חמש שנים לפחות.

״השקת משפחת ה-Mepro Evergreen היא ביטוי למחויבותנו לשמר בהצלחה את עמדתנו המובילה בשוק כמוקד חדשנות לפתרונות כינון ודיוק לאקדחים ורובים. כוונת ה-Mepro Evergreen  פותחת הזדמנויות חדשות למשתמשים באקדח לשפר את יכולות הירי שלהם הן בשעות היום והן בשעות הלילה, והיא החלופה האידיאלית והבלעדית לכוונות יום/לילה מבוססות טריטיום האסורות לשימוש במדינות מפתח באירופה בגלל רגולציות מקומיות."

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית