Priority Software רוכשת את אידאה הישראלית

רכישת אידאה מצטרפת לשורת רכישות משמעותיות שעשתה Priority Software בשנים האחרונות וביניהן חברת Acclivity מארה"ב, רכישה של פעילות חברת מוניטין בישראל ורכישה של חברת OPTIMIZE מבלגיה

Priority Software רוכשת את אידאה הישראלית

 bigstock

חברת Priority Software, שבבעלות פורטיסימו קפיטל וקרן TA, הודיעה היום על רכישת חברת אידאה, המתמחה בפיתוח מערכות לניהול מידע ומסחר רב ערוצי אחוד בענף הקמעונאות וההסעדה. אידאה שהוקמה על ידי שלומית פנקס אלקיים ואילן אלקיים בשנת 2005, תירכש ותמשיך לספק פתרון קמעונאי שלם וייחודי לרשתות הכולל מסחר מקוון, ניהול עמדות המכירה  (POS), ניהול סניפים ורשתות, ניהול מועדוני לקוחות ותוכניות נאמנות, ניהול מלאי ומחסנים, הפצה, כספים וכו'  ב-One Stop Shop.

פתרון המסחר האחוד (Unified Commerce), אשר פותח על ידי חברת אידאה, על גבי פלטפורמת Priority, נמצא כבר בשימוש של מאות רשתות, ביניהן רנואר, קסטרו, קרביץ, אופטיקה הלפרין, מחסני תאורה, רשות הטבע והגנים, הדיוטי פרי ועוד. בנוסף פיתחה אידאה על בסיס פריוריטי מערכת לניהול הזמנות אונליין ועמדות לשרות עצמי עבור רשתות ההסעדה ביניהן שטראוס עלית, בורגרס בר, בורגראנץ, ארומה, ג'פניקה, המקסיקני ועוד.

איחוד החברות יאפשר להאיץ את הפצת הפתרון המשולב לרשתות נוספות ולשווקים נוספים, וזאת בעזרת רשתות השותפים המקומית והגלובלית של Priority Software ולפתח את המוצר גם עבור רשתות קמעונאיות בתחומים נוספים. השלמת העסקה כפופה לתנאי סגירה מקובלים וצפויה כבר במרץ 2021.

רכישת אידאה מצטרפת לשורת רכישות משמעותיות שעשתה Priority Software בשנים האחרונות וביניהן חברת Acclivity מארה"ב, רכישה של פעילות חברת מוניטין בישראל ורכישה של חברת OPTIMIZE מבלגיה. המהלך הוא נדבך נוסף באסטרטגיית החברה בהרחבת סל המוצרים וקידומם בשוק המקומי והבינלאומי.

אנדרס ריכטר מנכ"ל Priority Software: "אנו רואים איך שוק הקמעונאות משתנה, מתפתח ומסתמך יותר ויותר על תשתיות טכנולוגיות מתקדמות גם ב back end  וגם ב front end. לשוק זה, צרכים ייחודיים כמו סינרגיה בין אופליין לאונליין וניהול אופרציה מרובת ערוצים שיכולה לקבל מענה מותאם וייחודי מהפתרון המשולב של אידאה ושלנו. עבורנו, מדובר בהזדמנות להעמיק את הנוכחות שלנו בענף הקמעונאות ולהציע ללקוחות בשוק המקומי והבינלאומי להתקדם לניהול מאוחד של החברה, הלוגיסטיקה, המסחר והעובדים אשר בסופו של יום, ישפר את חווית הקנייה של הצרכנים שלהם".

שלומית פנקס אלקיים, מנכ"לית אידאה:" אחרי שותפות ארוכת שנים ויציבה עם Priority Software, שילוב הכוחות הוא מהלך טבעי ואני שמחה עליו. שוק הקמעונאות כמו גם שוק ההסעדה מתפתחים במהירות גם בימים כתיקונם, ובימים אלו עוברים שווקים אלו  שינויים משמעותיים בשל מגפת הקורונה. בשלב הראשון ראינו גידול מסיבי בפעילות האונליין ועכשיו, השווקים נערכים לפתיחה מחודשת של המסחר בחנויות ובמסעדות. מערכת סחר רב ערוצית  מחייבת גם back office  חזק מאד ומצריכה שיטות עבודה ייחודיות, זמני תגובה מהירים ויצירתיות רבה, שאותם, יחד עם פריוריטי, נדע להציע בצורה המיטבית ביותר. פריוריטי ואידאה הוכיחו בשנים האחרונות את יכולות הצמיחה שלהן ואני נרגשת מהאפשרויות שנפתחות בפנינו כשנעבוד כגוף אחד ועם כל רשת השותפים של פריוריטי. "

אולי יעניין אותך גם

טל חן, שותף במחלקת בנקאות השקעות ומימון תאגידי בDeloitte- ישראל (טל היה בין מובילי הדוח) | קרדיט צילום: אלמוג סוגבקר

Deloitte ישראל: קיטון בהוצאות על מוצרי סייבר יגדיל מיזוגים בענף

גיוסי השקעות בשוויי Down-Round, עשויים לשמש כקטליזטור לרכישות חברות סייבר על ידי חברות בינ"ל