משרד ההגנה ההודי אישר רכש במיליארדים

העסקה המרכזית היא רכש של 118 טנקי מערכה עיקריים מסוג Arjun Mk1 בשווי של כ-1.15 מיליארד דולרים עבור הצבא ההודי

By Prem Singh Kanwar for Ministry of Defence, Government of India - This file or its source was published by Press Information Bureau on behalf of Ministry of Defence, Government of India under the ID 26874 and CNR 29961. https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=29654017

משרד ההגנה של הודו אישר הצעות רכש חדשות וכאלו שפג תוקפן עבור ציוד צבאי שתוכנן, פותח ומיוצר באופן מקומי בשווי של 2.38 מיליארד דולר לשלושת השירותים הצבאיים של המדינה.

האתר JANES מדווח השבוע כי המועצה לרכש צבאי במשרד ההגנה ההודי בראשות שר ההגנה ראג'ינת סינג, אישרה רכש של 118 טנקי מערכה עיקריים מסוג Arjun Mk1 בשווי של כ-1.15 מיליארד דולרים עבור הצבא ההודי  וכן רכישת ציוד מיגון ואמצעי נגד בשווי של מעל 700 מיליון דולרים עבור 820 רק"מים של הצבא, כולל נגמ"שי חי"ר.

מועצת הרכש אף אישרה-מחדש  את הצורך ברכש של 13 נושאות זחליליות (NAMICA) לטילי נ"ט נאג (Nag) ולטילי נ"ט המונחים עצמם (ATGM) בשווי של כ-67 מיליון דולרים ולמספר לא ידוע של פגזי אימון 125 מ"מ בשווי של כ-36 מיליון דולרים עבור טנקי TA-72M1 ו-T-90S של הצבא. בנוסף, אושרה אף רכישה בשווי של 378 מיליון דולרים של שמונה מכ"מי  מערך מופע "ארודרה" (Arudhra) עבור חיל האוויר ההודי חיל האוויר ההודי והצי ההודי.

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית