PerimeterX גייסה 57 מיליון דולר

הסבב הנוכחי מביא את סך הגיוסים של החברה עד היום ל-144 מיליון דולר

 PerimeterX גייסה 57 מיליון דולר

באדיבות PerimeterX 

חברת הסייבר PerimeterX, ספקית פתרונות הגנת אפליקציות ווב בשימוש רחב, הודיעה השבוע על גיוס של 57 מיליון דולר בהובלת AllianceBernstein, במטרה לממן את הרחבת פיתוח המוצרים ולחדור לשווקים חדשים. סבב הגיוס של PerimeterX מגיע בתום שנת שיא פיסקאלית שהסתיימה בינואר 2021, במהלכה רשמה גידול של 50 לקוחות חדשים, כולל מותגים מובילים בתחומי האיקומרס ושירותים פיננסים.

"המשקיעים שלנו מאמינים מאוד בחזון של החברה שתכליתו הגנת אפליקציות ווב, שהן המנוע של עסקים דיגיטליים, באמצעות פלטפורמה אחת שעובדת בצורה היברדית על תשתיות הקצה", אמר עמרי אילוז, מנכ"ל PerimeterX.

"סבב הגיוס האחרון הוא עדות לייחודיות החזון שלנו בתעשייה. הגיוס מעניק לנו אפשרויות להרחיב את השוק שלנו ולהגיע ללקוחות מענפים נוספים מלבד מסחר מקוון, ואל שווקים כמו שירותים פיננסים דיגיטליים שהולכים וצומחים בקצבים מהירים מאוד. בכוונתנו להמשיך ולהתרחב במדינות נוספות שבהן יש לנו דריסת רגל כולל למדינות אירופה ואסיה."

הסבב הנוכחי מביא את סך הגיוסים של החברה עד היום ל-144 מיליון דולר. לסבב הגיוס הנוכחי הצטרפו משקיעים חדשים בחברה בניהם: Stereo Capital, JS Capital, Arc .Capital בין המשקיעים הקיימים בחברה שהשתתפו בגיוס: Canaan Partners, DTCP, Scale Venture Partners ו-Vertex Ventures US.

"אנחנו רואים הרבה מאוד הזדמנויות בשוק הגלובלי עבור PerimeterX שהדרישה לפתרונות האבטחה שלה הולכת וגדלה המוזנת מיותר ויותר חברות שעוברות הליך מואץ של טרנספורמציה דיגיטלית. פלטפורמת פתרונות הענן של PerimeterX מסייעת ללקוחות להשתמש בפתרונות של החברה תחת התשתית הקיימת ולהגן באמצעותה על העסקים והנכסים הדיגיטליים שלהם", אמר אבהישק סוד, חבר הנהלה ב- AllianceBernstein Growth Stage Capital. "אנחנו בטוחים שההון החדש שגייסה החברה יסייע לה להאיץ את החדשנות ולשמור על הובלתה."

אולי יעניין אותך גם