חברת חשמל אמריקאית רכשה רדיו של רפאל למתארי תקיפה אלקטרומגנטית 

רדיו BNET של רפאל נמכר בגרסה הכוללת הגנה מפני מתקפות EMP. בארה״ב חוששים מתרחיש "שמיים שחורים"

באדיבות רפאל

חברת חשמל אמריקאית התקינה גרסה אמריקאית מאושרת על ידי ה-FCC לרדיו BNET עם הגנת EMP של רפאל בדצמבר האחרון. זאת, כחלק מאסטרטגיית החברה להתמודד עם איומי EMP. זוהי ההתקנה המסחרית הראשונה של רדיו BNET, עם הגנות EMP עבור תרחיש "שמיים שחורים". סכנת "שמיים שחורים" מוגדרת כאירוע קטסטרופלי שמשבש את התפקוד התקין של תשתיות קריטיות באזורים רבים במשך זמן רב. 

רדיו BNET שאושר על ידי ה-FCC, פועל ברצועות LMR, וניתן לשלבו עם פלטפורמות תקשורת אחרות, כגון PBX, באמצעות SIP, תוך התייחסות לדרישות הספציפיות של תשתית קריטית. רפאל עובדת כעת עם שותפתה האמריקאית, EIS Council, כדי להרחיב את הטווח המבצעי של רדיו זה, כמו גם לספק את רדיו בפס רחב שאמור להיות מאושר בשנת 2021.

עמיחי דקל, מנהל הפיתוח העסקי של BNET ברפאל: "ההתקנה המסחרית הראשונה של ה-BNET מסמלת עבורנו הישג גדול, והיא ממחישה את אמון לקוחותינו ביכולות הייחודיות שלנו במערכת התקשורת המוגנת בפטנט. ״אבן דרך זו מציעה את פתרון תקשורת עמיד לאסונות בקנה מידה רחב. משפחת מכשירי הקשר BNET היא משפחה של מכשירי רדיו קוגניטיביים המוגדרים על ידי תוכנה המאפשרים למשתמשי קצה לדבר ולשתף נתונים לצד וידאו במרחקים גדולים.״ 

סקוט בלווינס, רכז מגזר התקשורת בEIS Council: "אנו פועלים כבר למעלה מחמש שנים לפיתוח מערכת התקשורת והתיאום של השמיים השחורים, BSX™. מערכת תקשורת מוגנת מפני כל הסכנות המיועדת לתשתיות קריטיות. רדיו BNET, רדיו קוגניטיבי מוגן EMP, המסוגל לתקשורת קול, נתונים ווידאו, הפועל ברצועות התדרים VHF, UHF, L-band ו- LTE עם יכולות חישת ספקטרום בלתי מוגבלת, הוכיח את עצמו בדיוק הטכנולוגיה הדרושה ל- BSX™.

״בעוד שהמתקן המסחרי הראשון הוגבל רק לLMR, הוא מהווה צעד ראשון חשוב.״
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית