קבוצת FOX מודיעה על השקת FOX LABS

מדובר בזרוע החדשנות של הקבוצה לפיתוח וקידום סטרטאפים בתחום הריטייל טק

קבוצת FOX מודיעה על השקת FOX LABS

מייקי בן ארי. צילום: תומר יעקובסון

קבוצת FOX משיקה את FOX LABS, אקסלרטור ליזמים וסטרטאפים הפועלים בכלל תחומי הריטייל טק: חדשנות בחנויות פיזיות, עולמות האיקומרס, תחום הלוגיסטיקה ושרשרת האספקה, פתרונות לניהול דאטה ומועדוני לקוחות, פתרונות תשלום ועוד.

FOX LABS מציעה לסטרטאפים מעולמות הריטייל טק הזדמנות לחבור לרשת הקמעונאית המובילה והמגוונת בישראל. במסגרת האקסלרטור יזכו היזמים הנבחרים בליווי צמוד של מומחי הקמעונאות המובילים והמנוסים בקבוצת פוקס ומחוצה לה, נגישות למאות נקודות מכירה בארץ ובעולם ושימוש בהם כ"מגרש משחקים" לבחינת מוצרים חדשניים, קונספטים ומודלים עסקיים.

כמו כן, אפשרות לחיבור לאתרי הסחר מהמובילים בישראל ולמועדון הלקוחות של הקבוצה. במסגרת פעילות האקסלרטור, ייבחנו גם אופציות להשקעה הונית בסטרטאפים הנבחרים וכן חיבור ישיר לחברות הריטייל הבינלאומיות הגדולות בעולם.

FOX LABS עובדת כיום עם מספר סטרטאפים מובילים ביניהם חברת Preciate, המפתחת טכנולוגיית זיהוי פנים מתקדמת המציעה ללקוחות תשלום ללא צורך בשימוש באשראי פיזי, חברת ByondXR, שפיתחה פלטפורמה לקנייה וירטואלית וחווייתית ללקוחות מרחוק וחברת babyark המפתחת קו מוצרים של כסאות בטיחות לרכב על בסיס טכנולוגיה צבאית מוכחת לספיגת אנרגיה, הנתמכת בפטנטים רשומים, תוך דגש על נוחות שימוש וקלות תפעול.

הקבוצה התקשרה בהסכם עקרונות, ביחד עם משקיעים נוספים וביניהם קרסו מוטורס, להשקעה ב- babyark בסך של 6 מיליון דולר ומועד ההשקה של הכיסא הראשון מתוכנן לרבעון הראשון של שנת 2022. הראל ויזל, מנכ"ל ובעלים קבוצת FOX : "זהו מהלך טבעי להתפתחות הקבוצה, החברה רואה בקידום החדשנות ויישום פתרונות טכנולוגיים מתקדמים כמנוף לצמיחה וכחלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה שלה לגיוון פעילותה והצפת ערך ללקוחותיה".

מייקי בן ארי, סמנכ"ל פיתוח עסקי וזרוע החדשנות בקבוצת FOX : "מטרת המהלך היא יצירת סינרגיה והשאת ערך למותגי ופעילויות הקבוצה, תוך חשיפה מתמדת לחדשנות, קדמה ומהירות תגובה לשינויים הטכנולוגיים התכופים. בעיצומה של מהפכה בשוק הריטייל והשינויים הרבים בהרגלי הצריכה, המובילות של קבוצת פוקס תייצר שינוי מהותי בהגדרת 'הקמעונאות החדשה' המתמקדת בחוויית לקוח שלמה, מותאמת אישית וטכנולוגית שמדברת את השפה ואת הצרכים של הלקוחות במאה ה-21.

״לאור מאות פניות לשיתופי פעולה שקיבלנו מסטרטאפים בשנתיים האחרונות, היום, עם הקמת FOX LABS, אנו גאים למסד את הפעילות הזו, להעניק בית חם למוח הישראלי המבריק ולייצר את הסינרגיה המושלמת בין אסטרטגיית הקבוצה וצמיחתה, לבין עולמות החדשנות בענף הריטייל".

אולי יעניין אותך גם