"מי שמבין את הפוטנציאל בביטקוין לא מופתע מהמחיר״

שגיא בקשי, מנכ"ל חברת CoinMama ושי דתיקה, מייסד שותף ונשיא חברת הקריפטו INX כותבים דעתם על עליית המחירים של מטבע הביטקוין בשבועות האחרונים 

"מי שמבין את הפוטנציאל בביטקוין לא מופתע מהמחיר״

שגיא בקשי. צילום: Jennifer Gruber

שגיא בקשי, מנכ"ל חברת CoinMama, המספקת שירותי קנייה ומכירה של מטבעות קריפטו בעולם, מדגיש כי: "ביטקוין הוא לא השקעה ולא מניה שקונים עם ספקולציה שהמחיר יעלה על מנת למכור. הוא פשוט מטבע חזק יותר מכל מטבע אחר אשר מהווה כספת ששומרת על החסכונות שלך לאורך שנים, ללא צד שלישי, ללא התערבות המדינה וללא בקשת רשות מאף אחד".

עוד מדגיש בקשי: "מי שמבין את הפוטנציאל בביטקוין לא מופתע מהמחיר. מדובר בנכס נדיר, שאין הרבה ממנו. עד היום נכרו כ 18.6 מליון מטבעות. 4 מליון מתוכם (הערכה) אבודים לנצח - אנשים שאיבדו את המפתחות. 11 מליון מטבעות - לא זזו כבר למעלה משנה. זאת אומרת שסך כל המטבעות במחזור הוא כ 3.6 מליון, והביקוש רק הולך ועולה. אין מספיק סחורה.

״גם אם כל אדם שמתעניין היום לקנות יחזיק עשירית ביטקוין, זה אומר 36 מליון איש וזהו. חשוב לציין כי יש כיום כ 4.6 מיליארד משתמשי אינטרנט בעולם, ויש כתריסר מדינות שגובלות בחדלות פרעון עם מטבע קורס ואזרחים שמחפשים עוגן (לבנון, ונצואלה, ארגנטינה, טורקיה ועוד). לתוך המירוץ הזה נכנסות חברות ענק שגם הן רוכשות ביטקוין במאות מליוני דולרים, מה שלא משאיר הרבה סחורה לאדם הפשוט. אזרחי ישראל צריכים לחשוב על איך ייראה הכסף בעתיד, והאם הם באמת לוקחים את הסיכון של לא להיות חלק מהעולם החדש הזה".

[באדיבות שי דתיקה] 

שי דתיקה, מייסד שותף ונשיא חברת הקריפטו INX מדגיש: "ראלי הביטקוין יימשך. כניסה של משקיעים מוסדיים וחברות ציבוריות כגון: טסלה ומיקרוסטרטג'י, במקביל לאימוץ טכנולוגיית הבלוקצ'יין ויישומיה ע"י רגולטורים מובילים בעולם(רשות ניירות הערך האמריקאית SEC), מחזקת את ההוכחה, פעם אחר פעם, כי הביטקוין והבלוקצ'יין כאן בשביל להישאר. כל אלו מוסיפים לבניית האמון בקרב המשקיעים הפרטיים והמוסדיים. להערכתינו, ערך הביטקוין צפוי להמשיך לשבור שיאים  וזאת כמובן תוך שינויים ולעיתים ירידות, שיכול להיות חדות".

אולי יעניין אותך גם