חברת קמרו משיקה את ה-Xaver ™ LR80

מדובר במערכת המאפשרת לראשונה חישה מעבר לקירות במרחק רב מהיעד, תוך מתן הגנה מרבית ויכולת פעילות חשאית לכוחות המבצעיים בשטח  
 

חברת קמרו משיקה את ה-Xaver ™ LR80

ה- XLR80. באדיבות  קמרו-טק

 קמרו-טק הישראלית, חברה בקבוצת SK העוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק של מערכות הדמיה ברדיו, משיקה בימים אלו את מערכת ה-Xaver ™ LR80 (XLR80), המאפשרת לראשונה חישה מעבר לקירות במרחקים של מעל 100 מטר.

בהודעת החברה נאמר כי מידע מהימן ובזמן אמת על פעילות אנשים בתוך מבנים מעבר לקירות, והבנת תרחישים הנסתרים מעין בלתי מזויינת, עשויים להוות גורם מכריע להצלחת פעילות מבצעית. היכולת לעשות זאת במרחק רב מהאובייקט, מגדילה את בטחון הכוח ומאפשרת פעילות חשאית הן באזורים אורבניים והן בשטחים כפריים.

ה- XLR80 מאפשר לכוח לקבל תמונת מצב מדויקת, בזמן-אמת, באשר להימצאותם של אנשים בתוך מבנים מעבר לקיר, כולל מדידת המרחק המדויק שלהם, כוון ואופן תנועתם ביחס למערכת, כמו גם יכולת עקיבה בתוך המבנה. הרגישות הגבוהה של המערכת מאפשרת לגלות תנועות חיות קטנות כולל נשימות, ובכך לזהות גם אנשים שאינם בתנועה. 

ה- XLR80 כולל ממשק משתמש אינטואיטיבי ופשוט להפעלה, דרכו מתקבלת האינפורמציה על הנעשה מעבר לקיר, סטטוסים של המערכת וכן, יכולת שליטה בכל הפרמטרים. הנתונים המתקבלים ניתנים להקלטה ויכולים לשמש לצורך תחקיר לאחר פעילות, לניתוח, תיעוד, הדגמה או לכל מטרה אחרת.

המערכת מיועדת להפעלה על ידי משתמש יחיד. לדברי החברה, המערכת עומדת בכל הסטנדרטים הבינלאומיים לבטיחות קרינה ואינה מהווה סכנה כלשהי לא למשתמש או לסובבים אותו כמו גם לא לאובייקטים מעבר לקיר. המערכת משדרת אותות רדיו לא מייננים, בעוצמות מזעריות (הנמוכות ביותר משני סדרי גודל משידורי טלפון סלולרי סטנדרטי), ובכך היא בטוחה לחלוטין לשימוש.

"לראשונה, ליחידות המבצעיות מוצעת יכולת חישה מעבר לקירות ממרחק רב, ובכך מתאפשרת הגנה מקסימלית ועבודה חשאית מצילת חיים גם בסביבה עוינת", אומר אמיר בארי, מייסד ומנכ"ל קמרו. "המערכת מבוססת על יכולת טכנולוגית ייחודית שפותחה בחברה לאורך שנים, של הדמיה במערכות רחבות סרט  Ultra-Wideband (UWB). היכולת החדשה המוצעת ב-XLR80 לחישה דרך קירות ממרחקים כה גדולים, תוך שמירה על שידור בהספקים זעירים, מתאפשרת תוך שימוש בפטנט ייחודי של החברה המתווסף לפורטפוליו הפטנטים שלה".

מערכת ה- XLR80 החדשה היא התוספת האחרונה למשפחת מוצרי ה- Xaver ™של קמרו המוטמעים על ידי לקוחות החברה ברחבי העולם ביישומי צבא, אכיפת חוק, מודיעין וחילוץ והצלה. משפחת Xaver ™  משתלבת באיסוף מידע טקטי, בפעילויות נגד טרור, חילוץ בני ערובה, פעולות נגד סמים, מעצרים בסיכון גבוה ומבצעים ומשימות רבות אחרות.
 

אולי יעניין אותך גם