ארה״ב: ממשיכים לרדוף אחרי החלום לפיתוח מערכת מיגון אקטיבית מודולרית

לוקהיד מרטין והצבא האמריקאי ממשיכים לנסות לפתח מערכת מיגון אקטיבית מודולרית. מדובר ברעיון ישן, שמקבל כל פעם פנים חדשות ומימון חדש

ארה״ב: ממשיכים לרדוף אחרי החלום לפיתוח מערכת מיגון אקטיבית מודולרית

קרדיט: לוקהיד מרטין

חברת לוקהיד מרטין הודיעה ​​השבוע (שלישי) כי צבא ארה"ב בחר בה להתחיל לתמוך בשילוב ובבדיקה של מערכת המיגון על כלי הרכב הצבאיים של צבא ארה"ב המיועדת לשמור על הלוחמים בטוחים יותר ומוגנים יותר מפני איומי שדה הקרב. החברה תספק את ערכת הבסיס של מערכת המיגון האקטיבית המודולארית (MAPS) הכוללת מעבד ארכיטקטורה פתוחה המשלב חיישני רכב ואמצעי נגד במסגרת משותפת אחת לאיתור, מעקב ופגיעה של רימונים מונעי רקטות וטילי נ"ט מונחים.

"לוקהיד מרטין שותפה עם צבא ארה"ב משנת 2014 כדי לפתח את MAPS כמערכת מיגון לכלי רכב המגינה על הלוחמים מפני מגוון איומים נגד שריון", אמר דייוויד רוהל, מנהל תוכנית מערכות רכב קרקעיות מתקדמות בלוקהיד מרטין. "מאז, ערכת הבסיס של MAPS הוכיחה את עצמה במספר תצוגות של אש חיה. אנחנו מוכנים לתמוך באינטגרציה ובבדיקה על מגוון כלי רכב קרביים של הצבא, כצעד האחרון לפני שהצבא יקבל החלטה רשמית על הצבת יכולת זו. "

על פי החוזה ל-36 חודשים, לוקהיד מרטין תספק חמש ערכות בסיס מוכנות לייצור עם אפשרות לעד 20 מערכות כאלו, ותתמוך בשילוב ובבדיקת הצבא על טנקי אברהמס, כלי רכב רב-תכליתיים משוריינים, רכבי ברדלי ורכבי סטרייקר. החוזה מכסה גם תמיכה בפיתוח בערכות בסיס ליכולות מיגון על רכבים מעבר להגנה אקטיבית, כמו מיגון מפני פיצוץ בגחון הרכב.

על פי הודעת החברה, ערכת הבסיס MAPS של לוקהיד מרטין תומכת בשילוב המהיר של תואמי חיישנים ואמצעי-נגד של מערכת MAPS. הערכה נועדה להגן על כלי הרכב הקרביים הנוכחיים ולתמוך ביכולות מערכות מיגון עתידיות על רכבים.
 

אולי יעניין אותך גם