נציבות שירות המדינה מחדשת מערכת ניתוח נתונים

נציבות שירות המדינה בחרה בחברת Opisoft, לפתח עבורה מערכת מרכזית לניהול התקש"יר (תקנון שירות המדינה). רויטל וייצמן, מנהלת אגף בכיר טכנולוגיות דיגיטליות ומידע בנציבות שירות המדינה: ״המערכת הקיימת מיושנת״ 

צביקה גולדרייך. צילום: אפרת קופר

נציבות שירות המדינה בחרה בחברת Opisoft, מקבוצת SQLink, לפתח עבורה מערכת מרכזית לניהול התקש"יר (תקנון שירות המדינה). החברה זכתה במכרז בו השתתפו ארבע חברות שבמאגר. הפרוייקט צפוי להתחיל בימים אלה וימשך בין 8 ל-12 חודשים. היקפו הכספי, כולל שירות תחזוקה שנתית מוערך במעל 3 מיליון ש״ח. 

מערכת ה-BI החדשה תחליף מספר מערכות קיימות, תהווה את המערכת לניהול ידע של נציבות שירות המדינה ותשרת אלפי בעלי תפקידים בהיבטים שונים, עם יכולות ניתוח, אנליטיקה ועוד. היא תכלול ממשק נוח ועדכני הן לעורכי התוכן והן לגורמי הבקרה והצרכנים של התקש"יר. במסגרת פיתוח המערכת החדשה ינתנו כלים לשיפור וייעול תהליכי הניהול, יתועדו כלל הפניות לשינויים בתקש"יר ותינתן הגמישות תפעולית הנדרשת למשתמשי המערכת.

רויטל וייצמן, מנהלת אגף בכיר טכנולוגיות דיגיטליות ומידע בנציבות שירות המדינה, אומרת: "המערכת שלנו, המהווה למעשה את ספר הכללים של שירות המדינה בכל נושא, משרתת אלפי בעלי תפקידים בשירות המדינה, ביניהם בתי חולים, משרדים וחברות ממשלתיות, עורכי דין המספקים שירות ועוד. היא כוללת את כל היבטי יחסי העבודה, הפרט, תנאי שירות ועוד. קיים הכרח לעבור למערכת חדשנית שתספק לכל המשתמשים ניסוח טקסט, חיפושים מתקדמים, יכולות עריכה, פרסום ועוד.״

צביקה גולדרייך, מנכ"ל Opisoft, אומר: "העבודה על הפרוייקט לפיתוח מערכת חדשה, תעשה בצמוד לצוותי נציבות שירות המדינה כדי שהיא תענה לצורך הכולל והנדרש לניהול התקש"יר. המערכת הוותיקה שימשה נאמנה את המשתמשים אך הגיע העת להתקדם למערכת עדכנית הכוללת יכולות ניהול תהליכים, יכולות ניתוח, אחזור ואנליטיקה של טקסט וממשק משתמש עדכני בהתאם לסטנדרטים וטכנולוגיות בעת הזו. המערכת החדשה תעניק חווית שימוש מיטבית, תוך שהיא תספק כלים לניהול התקש"יר בסטנדרטים הגבוהים ביותר".
 

אולי יעניין אותך גם