חברת Skydio תספק רחפנים לצבא ארה״ב 

Skydio X2D מיועד למשימות צבאיות והגנה כגון סיור, חיפוש והצלה, וסיור ביטחוני. מסגרת האוויר הניידת והמתקפלת של הרחפן בנויה מחומרים מרוכבים

https://skydio.com

רחפן X2D של חברת  Skydio נבחר לשילוב סופי בתוכנית הסיור לטווח קצר (SRR) של צבא ארה"ב, שמטרתה לצייד חיילים עם UAS קטן לפריסה מהירה (מערכת אווירית בלתי מאוישת) כדי לבצע פעילויות סיור ומעקב. 

תוכנית SRR מנוהלת על ידי משרד מנהל התוכנית (PEO) עבור מנהל הפרויקטים של תעופה למערכות כלי טיס בלתי מאוישים (PM UAS). הצבא החליט להמשיך עם Skydio לפעילויות אינטגרציה סופיות בעקבות תוכנית של בדיקות והערכה מקיפות. כל אבות הטיפוס של המועמדים לתוכנית עברו הערכה מול מפרט הביצועים במהלך מבחן המשתמש המתואם על ידי פיקוד הבדיקה וההערכה של צבא ארה"ב (ATEC). 

Skydio X2D מיועד למשימות צבאיות והגנה כגון סיור, חיפוש והצלה, וסיור ביטחוני. מסגרת האוויר הניידת והמתקפלת של הרחפן בנויה מחומרים מרוכבים כדי לעמוד בסביבות תובעניות. המטע״דים כוללים חיישן תרמי כפול בצבע 12MP בתוספת חיישן תרמי 320×256 FLIR, ומקלט GPS ותאורת סטרוב לטיסות לילה. ה-X2D משלב יכולת טיסה אוטונומית על בסיס Skydio AI, ומספק זמן טיסה של עד 35 דקות בסוללה אחת. 

הX2D, שתוכנן, הורכב ונתמך בארה"ב, עומד בדרישות האבטחה המחמירות של שרשרת האספקה של ה-NDAA ומציע הגנת אבטחת סייבר תקנית.





 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית