CYE הישראלית מודיעה על גיוס ענק של 120 מיליון דולר

החברה השיקה לפני כשנתיים את Hyver, מוצר הדגל של החברה, המשתמש באלגוריתמים מתקדמים ובמודלים גרפיים לביצוע הערכת סייבר מקיפה ומדויקת של כלל הארגון

תמונה של ראובן אהרונשוילי, מייסד ומנכ"ל CYE (צילום: יוקאן סטודיו)

 

CYE הודיעה על השלמת גיוס סבב A בסך 120 מיליון דולר בהובלת EQT Private Equity. השקעה ראשונה זו של EQT Private Equity בחברה ישראלית תשמש להרחבת פעילות הצמיחה של המכירות והשיווק הבינלאומי של CYE.

״כל מנכ״ל צריך לשאול את עצמו לא רק מהם האיומים העסקיים העומדים בפניו אלא מהם סיכוני הסייבר״, אומר ראובן אהרונשוילי מנכ״ל ומייסד CYE. ״מנכ"לים של חברות בכל העולם מבינים שהערכה מדויקת של סיכוני סייבר היא באחריותם. אנחנו נמצאים הרבה מעבר לנקודה שבה חברות יכולות להגביל את איומי האבטחה לחטיבה אחת.״

CYE אשר הוקמה בשנת 2012 על ידי ראובן אהרונשוילי, ממקימי הצוותים האדומים בצה"ל, פועלת כבר קרוב לעשור כיועצת סתרים בתחום הסייבר של חברות גלובליות מהמובילות בעולם (Fortune 500). החברה מעסיקה מעל 70 עובדים במשרדיה בהרצליה ועוד מאות האקרים אתיים שעובדים בשירות החברה בעולם.  

בחברה מאמינים שארגונים אף פעם לא מוגנים באופן אבסולוטי והנחת היסוד היא לא כיצד למנוע התקפה אלא כיצד למזער נזקים. על בסיס תובנה זו, השיקה החברה לפני כשנתיים את Hyver, מוצר הדגל של החברה, המשתמש באלגוריתמים מתקדמים ובמודלים גרפיים לביצוע הערכת סייבר מקיפה ומדויקת של כלל הארגון, לרבות ספקי צד שלישי. לאחר מכן, צוותים ברמת מיומנות עולמית מבצעים התקפות אמיתיות ומאפשרים ל- CYE לנבא מסלולי התקפה ולייעץ היכן כדאי להשקיע משאבים. 

"זוהי ההשקעה הגדולה הראשונה שלנו בחברה ישראלית. עקבנו מקרוב אחר ההתפתחות של CYE בשנים האחרונות והתרשמנו מאד מהחברה שהקימו ראובן והצוות שלו", אמר פלוריאן פאנק, שותף ב- EQT Partners. ״החברה מביאה שילוב ייחודי של תפיסה מהפכנית, טכנולוגיה מתקדמת ויעילה לצד האנשים המוכשרים ביותר ברמה עולמית. אנו גאים לתמוך ב- CYE ולהיות חלק במסע הצמיחה שלה״. 

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית