ווינדוורד תספק מערכת ניהול סיכונים ימיים לבנק במאוריציוס

ווינדוורד תספק מערכת חכמה לניהול סיכונים ימיים לבנק המסחרי של מאוריציוס (MCB) על מנת לייעל את תהליכי הבנק ולעמוד בדרישות הרגולציה העולמית
 

עמי דניאל. קרדיט תמונה: מרים אלסטר

חברת ווינדוורד (Windward) הישראלית המספקת מערכת לחיזוי וניהול סיכונים בתחום הסחר הימי באמצעות פלטפורמת בינה מלאכותית (AI), מודיעה היום (ד׳) על הסכם שיתוף פעולה ארוך טווח עם אחד מהמוסדות הבנקאיים המשמעותיים והמובילים במאורציוס - הבנק המסחרי של מאורציוס (The Mauritius Commercial Bank).

מטרת שיתוף הפעולה היא לייעל את בדיקות הנאותות ותהליכי הניטור הקשורים לעסקי הסחר הפיננסי של הבנק. הפתרון של החברה יאפשר לבנק להגביר את היעילות בביצוע מסחר ימי - פיננסי ולחזק את התאימות ואת יכולת האיתור של תהליכי הלבנת הון. 

מוסדות פיננסיים במאוריציוס ובעולם נמצאים תחת לחץ גובר להרחבת בדיקות הנאותות ואת המאמצים למניעת פשעים פיננסיים והלבנת הון, במיוחד לאור סנקציות חדשות של המשרד לפיקוח על נכסי חוץ בארה״ב (OFAC) והמשרד ליישום סנקציות פיננסיות בבריטניה (OFSI). לאור זאת, מוסדות פיננסיים מאמצים מערכות בינה מלאכותית לשפר ולייעל את התהליכים ולקבל תובנות במטרה למנוע פשעים פיננסיים.

״אנו מתגאים בשותפות שלנו עם מוסדות פיננסיים מהשורה הראשונה״, אומר עמי דניאל מנכ״ל ומייסד ווינדוורד. ״המסחר הפיננסי הופך מורכב יותר, לאור דרישות רגולציה הולכות וגוברות, בנקים נדרשים להכיר לעומק את שותפיהם לעסקים. אנו גאים לקדם את המעבר הדיגיטלי של התעשיה באמצעות ניתוח סיכונים נרחב המתבסס על תובנות של הסחר הימי עבור הבנק המסחרי מאוריציוס.״

״הפלטפורמה של Windward הינה הבחירה הטבעית עבורנו בחיפוש אחרי הרצון לייעל בצורה משמעותית את תהליכי בדיקות הנאותות שלנו ואת יישום ״דע את כלי השיט שלך״ (™KYV), אומר זהיר סולימן, ראש התחום למימון מיוחד בבנק המסחרי של מאורציוס. ״בימים בהם הסחר הימי הופך למורכב, השותפות שלנו עם Windward מאפשרת לנו להתמודד בצורה יעילה יותר עם נושאים רגולטוריים ולהעצים את מאמצי הפעילות העסקית שלנו, לצד הקטנת הסיכון ושיפור התאימות בקרב עסקי הסחר הפיננסי שלנו״.

שותפות זו בוצעה זמן קצר לאחר ההכרזה של Windward על שותפות עם הבנק הדני דנסקה בנובמבר 2020, שבחרו בה כפתרון להערכת הסיכונים בבנק בצורה חכמה. הפלטפורמה של Windward מאפשרת למוסדות פיננסים לנהל ביעילות את ניהול הסיכונים שלהן ומתבססת על שילוב של מאות מודלים של בינה מלאכותית לניתוח התנהגויות ולמעלה מ-10 מיליארד נקודות מידע ממגוון רחב של מקורות. 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית