נשיא המדינה הגיע לביקור בפארק ההיי-טק גב-ים נגב

בכירי Allscripts הציגו בפני נשיא המדינה את מוצר החברה שנקרא dbMotion, מערכת אשר מספקת מערכות לאינטגרציה ושיתוף מידע רפואי לארגוני בריאות בארץ וברחבי העולם

נשיא המדינה הגיע לביקור בפארק ההיי-טק גב-ים נגב

קרדיט צילום: מארק ניימן/ לע"מ.
 

נשיא המדינה, רובי ריבלין, ערך אתמול (ב') ביקור מיוחד יחד עם ראש העיר מר רוביק דנילוביץ' במרכז הפיתוח של חברת Allscripts. מנכ"לית מרכז הפיתוח של החברה הגברת גבי ג'ופי אירחה את הנשיא ואת ראש העיר והציגה בפניו את פעילות החברה, אשר מספקת מערכות ניהול מידע ובקרה למשרד הבריאות וארגוני בריאות בכל רחבי העולם. 

בכירי החברה הציגו בפני נשיא המדינה את מוצר החברה שנקרא dbMotion, מערכת אשר מספקת מערכות לאינטגרציה ושיתוף מידע רפואי לארגוני בריאות בארץ וברחבי העולם. עם פרוץ מגפת הקורונה, החברה פיתחה מגוון של לוחות בקרה (dashboards) ללקוחותיה המספקות בזמן אמת מידע, מעקב ונתונים על חולי הקורונה בארגוני הבריאות. מערכות החברה מסייעות למאות אלפי צוותים רפואיים בארץ ובעולם מדי יום.

ראובן ריבלין, נשיא המדינה: "אתגר הקורונה הוא משימה של מספרים גדולים: הערכות, תחזיות, מודלים וחישובים מורכבים. יש צורך בשיתוף פעולה ובשיתוף מידע. בשילוב זרועות, אתם ב-Allscripts, מספקים פתרונות לאתגר שבעידן הנתונים והמידע שבו אנו מצויים. למרות המחויבות הבינלאומית שלכם, בתקופה המורכבת הזאת, הסתכלתם פנימה ושאלתם איך אפשר להירתם למאמץ הלאומי למאבק בקורונה. העובדה שאתם יושבים בבירת הנגב מבטאת אף היא את הרוח הישראלית – רוח שרותמת את המקצועיות והחדשנות עם היעדים הלאומיים שלנו".

רועי צוובנר, מנכ"ל פארק גב ים נגב: "אנחנו גאים ב-Allscripts על פועלם הייחודי והבחירה שלהם להיות חלק בלתי נפרד מהאקוסיסטם הטכנולוגי שנבנה בפארק ומקווים שהטכנולוגיה של החברה תחולל מהפכה בתחום המידע הרפואי בעולם ובישראל". 

 

 

אולי יעניין אותך גם