הצבא הצרפתי מזמין עוד משקפות ראיית לילה של ת'אלס

הזמנה זו היא חלק מפרויקט החלפת מערכות ציוד קטנות – כגון אקדחים, קסדות ואפודים חסיני-כדורים – במסגרת תכנית ההוצאה הביטחונית הצרפתית הנוכחית
 

thalesgroup

חברת ת'אלס (Thales) הצרפתית הודיעה בשבוע שעבר כי הצבא הצרפתי ביצע הזמנה נוספת ל-3,000 משקפות ראיית לילה O-NYX מתוצרתה. הזמנה זו היא חלק מפרויקט החלפת מערכות ציוד קטנות – כגון אקדחים, קסדות ואפודים חסיני-כדורים – במסגרת תכנית ההוצאה הביטחונית הצרפתית הנוכחית.

לדברי החברה, במשקל של פחות מ-350 גרם, משקפות ה-O-NYX מעוצבות בפרופיל נמוך המקצר את המרחק בין העיניים למרכז הכובד של המשקפת בכדי למזער את מתיחת הצוואר ולשפר את נוחות הלבישה לשימוש ממושך. אך בנוסף לנוחות ההרכבה, משקפות ה-O-NYX מספקות גם שיפורים משמעותיים בביצועים האופטיים.

משקפות אלו מציעות שדה ראייה של °51ו מרחיבות את הסצנה הנצפית ב-70% יותר בהשוואה למשקפות המקובלות, והשילוב של רזולוציה חדה-כתער ושדה ראייה רחב יותר מגביר את תפיסת החייל את שדה הקרב ומשפר את המודעות המצבית. עם צריכת האנרגיה הנמוכה שלו, המשקפת החדשה תעבוד עד 40 שעות בטעינה אחת ויכול לפעול על סוללות AA רגילות בעת הצורך.

שותפתה של ת'אלס לפיתוח וייצור משקפות ה-O-NYX  עבור הצבא הצרפתי, חברת פוטוניס (Fhotonis) שיפרה את ביצועי שפורפרות הגדלת התמונה שלה ועבדה עם מנהל הרכש הצבאי הצרפתי  ((DGA ועם הצבא הצרפתי כדי לתת תוקף את טכנולוגיית שפורפרות 4G העדכנית ביותר שלה, מה שמגדיל את הביצועים האופטיים ב-50-60% בהשוואה לפתרונות הקיימים.
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית