ליאונרדו תספק מערכת הדרכת סייבר לקטאר

החברה תספק למכון המחקר למחשוב הקטארי (QCRI) את מערך הסייבר וההדרכה שלו

ליאונרדו תספק מערכת הדרכת סייבר לקטאר

bigstock

חברת ליאונרדו האיטלקית הודיעה כי נבחרה על ידי מכון המחקר למחשוב הקטארי (QCRI) לספק את מערך הסייבר וההדרכה שלו. הפלטפורמה תקל על הכשרת מפעילי אבטחת הסייבר ותאפשר למכון להעריך את עמידותן של תשתיות דיגיטליות כנגד מתקפות סייבר פוטנציאליות. העסקה נחתמה כחלק מסדרה של הסכמי שיתוף פעולה שנחתמו בין איטליה לקטאר לאחרונה.

פתרון הסייבר וההדרכה של ליאונרדו יאפשר ל-QCRI להעביר תהליך אימון סייבר שלם, החל מתכנון מסלול הלמידה ועד לאימונים ספציפיים. המשתמשים יוכלו לתרגל את כישוריהם בתרחישים מדויקים של התקפה והגנה, תוך שימוש בטכנולוגיית מידע (IT) וטכנולוגיה תפעולית (OT). ההדרכה תייצר צוותים מוסמכים של מפעילים המצוידים בידע וטכניקות עדכניות, המוכנים להתמודד עם איומי סייבר המתפתחים כל העת.

בנוסף להכשרה, הפלטפורמה מספקת את היכולת לבחון תשתיות IT לצורך עמידותן כנגד מתקפות סייבר פוטנציאליות. הפלטפורמה בוחנת תוכנות, נהלים וכיצד מנוהלת התשתית ויכולה לדמות מספר תרחישי תקיפה כדי לראות עד כמה הם יכולים להיות יעילים. בתרחישים אלה, המייצגים סביבות הפעלה אמיתיות, ניתן לשמש כחלק מתרגילי לוחמת סייבר מעשיים, וכן להשתמש בהם לבדיקת ואימות היכולת והתפקוד של מכשירים ווירטואליים ופיזיים לפני השימוש בהם בעולם האמיתי.
 

אולי יעניין אותך גם

טל חן, שותף במחלקת בנקאות השקעות ומימון תאגידי בDeloitte- ישראל (טל היה בין מובילי הדוח) | קרדיט צילום: אלמוג סוגבקר

Deloitte ישראל: קיטון בהוצאות על מוצרי סייבר יגדיל מיזוגים בענף

גיוסי השקעות בשוויי Down-Round, עשויים לשמש כקטליזטור לרכישות חברות סייבר על ידי חברות בינ"ל