חברת SpearUAV נכנסת לשוק ההודי 

החברה חתמה על מזכר הבנות עם חברת PARAS ההודית, להפצת מערכת רחפנים מיקרו-טקטיים מתוצרתה 

חברת SpearUAV נכנסת לשוק ההודי 

באדיבות SpearUAV

חברת SpearUAV הישראלית, המפתחת ומייצרת מערכות בלתי מאיישות אוויריות ייחודיות ליישומי בטחון, צבא, אכיפת חוק והגנת המולדת, הודיעה היום (חמישי) כי חתמה על מזכר הבנות (MOU) עם החברה ההודית, Paras Aerospace, במטרה להפיץ את מערכת ה- NINOX-40 הטקטית לכוחות השונים בהודו. Paras הינה ספקית טכנולוגית ביטחונית מוכרת וידועה עבור ארגונים ממשלתיים בהודו כדוגמת DRDOs ו-,PSUs כמו גם למגזר הפרטי ולחברות נוספות באסיה ובמזרח התיכון.

NINOX 40 הינה מערכת מבית Spear, הכוללת רחפן המשוגר במהירות גבוהה מתוך קפסולה מוקשחת ומערכת בקרה. עם שיגורו הוא נפרש ומתייצב באוויר מידית וללא התערבות מפעיל. בדרך זו מתאפשר לחייל בשטח, לכוח החילוץ וההצלה, או כל גורם בטחוני אחר, לצפות בתמונת וידאו ברורה גם מעבר למכשולי ראייה ולטווח רחב. בנוסף, לNINOX 40-  יש יכולת טיסה אוטונומית לעבר נקודת ציון מוגדרת לביצוע משימות מודיעין ביום ובלילה.

"זירת ההגנה בהודו מתמודדת עם אתגרים רבים, ביניהם כוחות טבע קיצוניים, כמו סופות מונסון, ציקלונים ורעידות אדמה, כמו גם לחימה באזורים אורבניים גדולים, הגנת גבולות מתקנים, תשתיות ועבודה בשטחי ג'ונגל או שטחים מיוערים צפופים", אומר ישי אמיר, מנכ"ל SpearUAV.  

"אתגרים אלה מוטלים על הכוחות המיוחדים, הצבא, חיל הים, הגנת המולדת וכוחות החירום הלאומיים. שיתוף הפעולה בין שתי החברות יספק מענה לצרכים המשתנים של כוחות אלה, על מנת לתת לכל לוחם, קצין ואיש הצלה בשטח יכולות מודיעין וקבלת תמונת מצב מהאוויר באופן מידי, הנחוצות להשלמת המשימה והצלת חיים”, הוסיף ישי אמיר. 

"Paras ו-Spear, ישתפו פעולה בכדי להציג רחפן מיקרו-טקטי מהפכני שמיועד לכוחות הצבא וההצלה ההודים במטרה לשפר את מוכנותם. שתי החברות עובדות עם משרדי הביטחון שלהן כדי לבחון הזדמנויות שונות. שיתוף הפעולה של החברות ימנף את הטכנולוגיות הייחודיות הללו ויעמיק את השימוש שלהן בהודו", אומר מונג'אל שאה, מנכ"ל Paras Defense and Space Technologies Limited.

"רחפן ה-NINOX 40 שפותח ע"י Spear רלוונטי מאוד להודו בהתחשב במספר האיומים הפנימיים והחיצוניים שעומדים בפני המדינה" הוסיף פנקאג' אקולה, מנכ"ל חברת Paras Aerospace .

 

אולי יעניין אותך גם

טל חן, שותף במחלקת בנקאות השקעות ומימון תאגידי בDeloitte- ישראל (טל היה בין מובילי הדוח) | קרדיט צילום: אלמוג סוגבקר

Deloitte ישראל: קיטון בהוצאות על מוצרי סייבר יגדיל מיזוגים בענף

גיוסי השקעות בשוויי Down-Round, עשויים לשמש כקטליזטור לרכישות חברות סייבר על ידי חברות בינ"ל