נפתחה תערוכת AERO INDIA: בין שווקי האמל"ח החשובים ביותר לתעשיות הביטחון של ישראל

התעשיות הביטחוניות בתצוגות נרחבות בתערוכת AERO INDIA 2021 בהודו: כל מערכות הנשק המתקדמות והרבה שת"פים עם צבא הודו והתעשיות המקומיות 

קרדיט: רפאל

התעשיות הביטחוניות המובילות מופיעות השבוע בתערוכה גדולה בבנגלור שבהודו, תוך דגש כפול על תצוגת מערכות הנשק המתקדמות תוצרת ישראל וקידום שת"פים עם ממשלת הודו ועם התעשיות הביטחוניות  המקומיות. בביתן של אלביט מערכות מודגשים נושאי חימושים, כולל משוטטיים, לוחמה אלקטרונית ל"א, מודיעין אותות סיגינט, אמצעי הגנה עצמית מוטסים, פתרונות שונים למטוסים ומסוקים, מערכות אימון והדרכה, סימולטורים, פתרונות תקשורת. 

בין היתר יוצגו טילי אוויר-קרקע RAMPAGE, חימוש משוטט ארוך טווח 'דליילה', משגר רקטות ממסוקים, משפחת ערכות LIZARD מונחות GPS, מערכת הגנה עצמית על כלי טיס MINI MUSIC DIRCM, מערכת ראייה למסוקים, קסדת טייס ותצוגה עילית לכלי טיס, מרכז אימונים והדרכה לטייסים וציוד תקשורת מתקדם ומכשירי רדיו.

בביתן התעשיה האווירית יש דגש על תכניות להרחבת שיתוף הפעולה עם משרד ההגנה ההודי, עם זרועות הצבא ועם התעשיות הביטחוניות המקומיות. השת"פים מבוצעים תוך שמירה על המדיניות ההודית של MAKE IN INDIA, העדפת ייצור עצמי. מנכ"ל התעשיה האווירית בועז לוי אומר כי התע"א רואה בהודו "את אחד מטובי שותפינו, וזה שת"פ אופייני ארוך טווח להעברת טכנולוגיות וייצור משותף, גם בתקופת הקורונה".

[באדיבות תעשייה אווירית]

בתערוכה בבנגלור מציגה התע"א מערכות ביטחון שונות, עם דגש על מערכות מוטסות בלתי מאויישות וחימושים משוטטים כמו HERON ו-THUNDER B. מוצגים נוספים: 'מיני הארפי', 'רתם', מטוס משימה לאיסוף מודיעין ואמצעי סיור ותצפית לפלטפורמות שונות.

חברת רפאל תדגיש בתערוכה בהודו את תחום טילי אוויר-אוויר שלה, הנחשבים למתקדמים ביותר בעולם, כמו DERBY, פיתון 5, משפחת טילי אויר-.קרקע ספייס 250, 1000 ו-2000, ערכות נשק מנגד וחימוש מונחה מדוייק. מערכות הגנה אווירית ייחודיות של רפאל SPYDER, C-DOME  ו'כיפת ברזל'. משפחת טילי ספייק שמופעלים ב-35 מדינות, כולל הודו. ספייק הוא טיל מונחה אלקטרו-אופטי דור 5. 

[באדיבות רפאל]

יוצגו גם שתי החברות הבנות של רפאל, CONTROP, המתמחה בפיתוח וייצור מטע"דים מדוייקים, אלקטרו-אופטיים מתקדמים למגוון כלי טיס וכלים קרקעיים. חברת AERONAUTICS, שמציגה פלטפורמות בלתי מאויישיות ליישומים צבאיים ואזרחיים. 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית