IDEX 2021: אמל"ח ישראלי באמירויות

התעשיות הביטחוניות משתתפות לראשונה בתערוכות הביטחון IDEX 2021 ו-NAVDEX 2021 (ימי) באבו דאבי בסוף החודש 

https://idexuae.ae

התעשיות הביטחוניות המובילות ישתתפו בתערוכה הביטחון IDEX 2021 שתתקיים באבו דבי בסוף החודש. התעשיה האווירית ורפאל מביעות תקווה לשת"פים ולקידום הקשרים העסקיים עם גופי ממשלת ותעשיות באיחוד האמירויות, ומציגות טכנולוגיות מתקדמות בתחומי האוויר, היבשה והים.

התערוכה תתקיים בין 21 ל-25 בחודש במרכז הירידים והתערוכות הלאומי של איחוד האמירויות באבו דבי, והנושא השנה מוגדר "התמקדות בתחומי ביטחון ביבשה, בים באוויר". במקביל תתקיים תערוכה של ציוד ימי וביטחון בזירה הימית NAVDEX 2021 . הוועדה המארגנת של התערוכה הודיעה כי באישור שלטונות הבריאות של איחוד האמירויות לא תחול על כל הבאים לתערוכות חובת בידוד של 10 ימים, כנדרש לכל מי שנכנס לתחומי האמירויות בימים אלו.

הדגשים בביתן המיוחד של התעשיה האווירית באבו דבי יהיו על מערכות חלל, תעופה אזרחית ומטוסי משימה, וכן על הצגת פתרונות מבצעיים מלאים (SYSTEMS OF SYSTEMS) לשימושים רחבים באוויר, בים, ביבשה ובחלל, וכן בזירות סייבר.

מנכ"ל התעשיה האווירית בועז לוי אמר כי "התע"א רואה בפעילות בטריטוריה הזדמנות לקידום שותפויות בתחום הביטחוני והאזרחי, בנושאי חלל, לוויינות, הגנ"א, טילים, מודיעין, רובוטיקה, מל"טים, סייבר ועוד. החברה מברכת על ההסכמים שנחתמו בין ישראל למדינות ערב, הפותחים צוהר לשיתופי פעולה וידע נרחבים, קידום השקעות, פיתוח ואזרוח טכנולוגיות משותפות". 

חברת רפאל תציג בתערוכה IDEX 2021 מגוון מערכות הנותנות פתרונות לצרכים מבצעיים רב-גוניים, כולל בינה מלאכותית, BIG DATA, יכולות DEEP LEARNING, פתרונות הגנת סייבר ועוד. המומחיות של רפאל בתחומי אינטליגנציה מלאכותית ממלאת תפקיד מרכזי ביכולות המבצעיות האוטונומיות והניווטיות בסביבות נטולות GPS. רפאל תשתתף גם בתערוכה הימית NAVDEX 2021.

החברה מודיעה כי בכל תכנית לשת"פ תעשייתי ולפרוייקטים משותפים רפאל תיטול חלק כשחלקה מבוסס תמיד על פתרונות מותאמים לצורכי הלקוח והשוק. אלביט מערכות משתתפת אף היא בתערוכה באבו דבי, ומהחברה נמסר כי תצוגת המערכות תפורסם בהמשך. 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית