אימקו תעשיות בע"מ ואינוקון חתמו על שיתוף פעולה

החברות יפעלו לקידום הקמת חברה בבעלות משותפת, בשליטתה של אימקו, שתעסוק בתחום זה

bigstock

במסגרת ההסכם, החברות מתכוונות להקים יחד חברה בבעלות משותפת ובשליטת אימקו שתפתח ותשווק פתרונות לתחומי ההגנה והבטחון המבוססים על מערכות אויריות בלתי מאוישות

קבוצת אימקו הודיעה לאחרונה על חתימת מזכר כוונות (MOU) עם חברת אינוקון, חברה ישראלית פרטית העוסקת בתחום המל"טים. החברות יפעלו לקידום הקמת חברה בבעלות משותפת, בשליטתה של אימקו, שתעסוק בתחום זה, תוך הישענות על יכולות הייצור, הפיתוח והשיווק רבות השנים של קבוצת אימקו, בשילוב עם הטכנולוגיה הייחודית שמביאה חברת אינוקון. 

איתן זית, מנכ"ל אימקו תעשיות: "אנו שמחים לשתף פעולה עם אינוקון, חברה ישראלית המפתחת מל"טים מתקדמים לשימושים ביטחוניים ומתאפיינת ביכולת מוכחת של חדשנות. קבוצת אימקו משמשת כאינטגטור מרכזי עבור פתרונות מתקדמים בתחומי הבטחון וההגנה, ויחד עם חברות הבת שלנו והשותפים אנו מציעים One-Stop-Shopping לפתרונות בטחוניים מא' ועד ת'."

צביקה נווה, מנכ"ל אינוקון: אנו נרגשים לשתף פעולה עם קבוצת IMCO, ספקית מובילה של פתרונות הגנה מלאים ומתקדמים, ומאמינים שיחד עם היכולות המתקדמות שאינוקון מביאה בתחום של פיתוח וייצור מל"טים, נוכל לספק ללקוחות רבים ברחבי העולם פתרונות טקטיים מתקדמים עבור משימות הגנה ובטחון מגוונות". 

חברת אינוקון תציג את מוצריה במסגרת הדוכן של קבוצת IMCO בתערוכת IDEX, תערוכה בטחונית בינלאומית שתתקיים באבו דאבי בסוף פברואר. 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית