משרד החוץ מקים מערכת ניהול קשרים בענן

חברת AllCloud תקים מערכת ייחודית עבור משרד החוץ על גבי פלטפורמת 360 Customer של סיילספורס (Salesforce)

bigstock

חברת AllCloud זכתה במכרז עבור משרד החוץ במסגרתו תקים מערכת דיפלומטית רוחבית ובלתי מסווגת חדשה, שמטרתה ניהול הפעילות הדיפלומטית במטה המשרד ובנציגויות ברחבי העולם.

במסגרת הפרויקט, חברת AllCloud תקים את המערכת הייחודית על גבי פלטפורמת 360 Customer המתקדמת של סיילספורס, המספקת חווית 360 מעלות על הלקוח. המערכת החדשה תאפשר לראשונה לרכז את כל נושא ניהול הקשר של המשרד תחת מערכת אחת, תוך שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר.

כמי שמופקדים על תכנון, ניהול ותיאום פעילותן של כ-103 הנציגויות הדיפלומטיות של ישראל ברחבי העולם ועל ניהול קשרי הממשלה עם ממשלות זרות וארגונים בינלאומיים, בארץ ובחו"ל, הרי שעבודתם של הדיפלומטים דורשת קשר ישיר ורציף מסביב לשעון עם עובדי המשרד. הממשקים המרובים ומגוון עולמות התוכן בהם מתעסקים עובדי המשרד, דורשים מערכת מרכזית לתמיכה בתהליכים השוטפים בשגרה ובחירום ברשת הבלתי מסווגת. 

המערכת החדשה תנהל את כלל הפעילות הדיפלומטיות של ישראל, בין אם במטה ובין אם בנציגויות השונות, תחת פלטפורמה אחת חכמה ומתקדמת. המערכת תאפשר למנף את יכולות המשרד הקיימות ולייצר אקוסיסטם מודרני פנימי, אשר יעניק יכולות שליטה ובקרה בכל רגע נתון על כל אפיקי פעילות המשרד. המערכת תאפשר יכולות שליפה ואחזור מידע בפורמטים שונים, כלי חשוב לצורך שימור מידע ארגוני בייחוד עבור משרד בעל תחלופה גדולה של עובדים היוצאים וחוזרים את הארץ.

המערכת החדשה תסייע בחיזוק הקשר עם הקהילות היהודיות בתפוצות ועם אזרחי ישראל השוהים בחו"ל ותמטב את הפעילות הדיפלומטית בכל הנוגע לניהול וניתוח קמפיינים ברשתות החברתיות השונות. כמו כן, המערכת תעניק לעובדי משרד החוץ את היכולת לגבש תמונת מצב מלאה משלל הפעילות ברשתות החברתיות השונות, החל מדוחות סטטוס פעילות וקבלת תמונה מלאה בזמן אמת.

אמיר חונגה, EVP Applications בחברת AllCloud: "אנו שמחים על הזכות לבצע פרויקט חשוב ואסטרטגי זה, אשר מהווה נדבך חשוב במינוף פעילות משרד החוץ בעשור הקרוב. אנחנו מודים למשרד החוץ על הבחירה בסיילספורס ו- AllCloud".   

שמעון רודד, ראש אגף תקשוב במשרד החוץ: "משרד החוץ מקנה חשיבות עליונה להטמעתן של פלטפורמות עבודה חדשניות כחלק מארגז הכלים של הדיפלומט הישראלי בעידן הנוכחי, לצד הדיפלומטיה המסורתית. מדובר בפרויקט אסטרטגי לפעילות משרד החוץ בשנים הקרובות. המערכת עתידה להיות שלב ראשון בתהליך נרחב של טרנספורמציה דיגיטלית המתוכנן בשירות החוץ הישראלי, תוך שילוב בין טכנולוגיה חדשנית להון האנושי של המשרד ובין הדיפלומטיה הקלאסית לשיטות חדשניות".

אהרון נחום, מנהל המחשוב והיישומים באגף התקשוב במשרד החוץ: "המערכת שתוקם הינה ביטוי לשינוי בתפיסת העבודה בה ה-IT מספק כלי עבודה אשר ממנפים את הפעילות העסקית של המשרד. אנו רואים בהקמת הפלטפורמה צעד אסטרטגי שיעצים את יכולות האגף בכל הנוגע למערכות מידע, הנגשה של שירותים  ושילוב טכנולוגיות חדשות".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית