האשה שעתידה לעזור לישראל להתמודד עם איראן

אבריל היינס מונתה למנהלת המודיעין הלאומי של ארה"ב. זו שאחראית על קהיליית המודיעין האמריקנית. נראה שהיא וד' מהמוסד, עתידים לעבוד הרבה יחד 

https://www.youtube.com/watch?v=RLzTUieA2Ug

הסנאט האמריקני אישר אתמול (ד) את אבריל היינס כמנהלת המודיעין הלאומי, תפקיד המודיעין המוביל במדינה, והפך אותה לראשונה מבין המועמדים של הנשיא ג'ו ביידן. ההצבעה הייתה 84-10, כאשר כל הקולות "לא" הגיעו מהרפובליקנים.

גם הדמוקרטים וגם הרפובליקנים המובילים פרסמו הצהרות ששיבחו את המועמד. בין הרפובליקנים שהצביעו נגד היינס היו הסנאטורים שנחשבו כשואפים להנהגת המפלגה, טד קרוז מטקסס וג'וש האולי ממיזורי.

רון וידן, דמוקרט שביקר באופן קבוע את פעילות סוכנות הריגול, אמר כי הוא הצביע עבור היינס לאחר שהיא הגיבה כראוי לשאלות ששאל בכמה נושאים, כולל האופן שבו סוכנויות ריגול מתייחסות לחושפי שחיתויות ולחששות שהעלה לגבי האופן שבו סי-איי-איי ריגלה אחרי פקידי הוועדה כשעבדו על דו"ח המפרט את השימוש של הסוכנות בטכניקות חקירה קשות, שהמבקרים תיארו כעינוי. 

במהלך דיון האישור בוועדת הביון, אמרה היינס כי על ארצות הברית לנקוט "עמדה תוקפנית" כלפי האיום שמציבה סין. היא גם אמרה לפאנל שביידן ציין כי ארצות הברית צריכה למצוא דרך להטיל עלויות על תוקפי סייבר בגין הפריצה האחרונה נגד SolarWinds, המיוחסת לרוסיה, על סוכנויות ממשלתיות ועסקים. רוסיה הכחישה אחריות.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית