DSIT מספקת מערכת גילוי צוללנים למדינת נאט"ו

PointShield היא מערכת סונר ניידת לגילוי צוללנים אוטומטית-לחלוטין עם רמת ביצועים גבוהה המיועדת להגנה על צוללות ואתרים
 

באדיבות DSIT

חברת DSIT Solutions הישראלית, המתמחה בפתרונות הגנה ואבטחה תת-מימיים המבוססים על טכנולוגיות סונאר ואקוסטיקה מתקדמות ומתקדמות ליישומים ימיים, ביטחון פנים ואנרגיה, הודיעה היום (חמישי) כי היא מספקת למדינה בארגון נאט"ו את ,PointShield מערכת הסונר הניידת שלה זיהוי צוללנים  PointShield .(PDDS) היא מערכת PDDS אוטומטית-לחלוטין עם רמת ביצועים גבוהה המיועדת להגנה על צוללות ואתרים.

על פי הצהרת החברה, המערכת המתוחכמת והחסכונית מאבטחת מתקני כוח גרעיניים, צינורות וכבלים תת-ימיים, בסיסים ימיים, נמלים, פלטפורמות ימיות ומסופי נפט וגז וכן ספינות בכל הגדלים והדחקים. מערכת ה-PointShield המסוגלת לעקוב באופן רציף אחר יותר מ-1,000 זיהויי סונר בו-זמנית בזמן-אמת, מאפשרת איתור מהיר של מיקומי איומים מתחת למים, ומספקת תמונה טקטית בטווחים קצרים ובינוניים.

חיישני המערכת יכולים לכסות כל סקטור נדרש בין °0  ל-°360. ניתן להפעיל מספר מערכות בו-זמנית, בשליטה מיחידת פיקוד ושליטה אחת המספקת תצוגות ותפריטים אינטואיטיביים. הארכיטקטורה הפתוחה של המערכת תומכת בממשק קל ונוח  עם כל חיישן ומערכת פיקוד ושליטה.

כמערכת קלת-משקל, קומפקטית וניידת ה- PointShieldנפרסת במהירות ומועברת בקלות בין אתרים. כמערכת קשוחה במיוחד, היא מיועדת להפעלה ארוכת-טווח, 24/7/365, בכל תנאי מזג האוויר והמים. ניתן להתקין את המערכת בקלות באמצעות מגוון שיטות כולל על קרקעית הים, מזחים, חצובות ועמדות עגינה.

ה-PointShield המספקת זיהוי, מעקב, סיווג והתראות אוטומטיות לחלוטין, יכולה להיות מופעלת על ידי אנשי אבטחה ללא כל ידע מיוחד במערכות סונר. מסיבה זו, ובשל דרישות התחזוקה המינימליות שלה, יש למערכת עלות בעלות נמוכה מאוד.

חנן מרום, סמנכ"ל פיתוח עסקי ושיווק של DSIT אמר כי "אנו גאים שלאחר תהליך בדיקות מקיף וקפדני, הלקוח בחר לרכוש את המוצר שלנו, שהפגין ביצועים עדיפים על כל שאר המערכות שנבדקו. מערכת ,PointShield כמו כל המערכות של ,DSIT מספקת רמת דיוק ואמינות גבוהה, עם שיעור מינימלי של אזעקות שווא, בגלל האלגוריתמים המובנים החכמים.

"המערכות שלנו עונות באופן עקבי על צרכי הלקוחות הגלובליים לגילוי מתקדם של איומים תת-מימיים. כמאה מערכות מסוג זה נמצאות בשימוש ברחבי העולם."
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית