INX של שי דתיקה רוכשת את Openfinance

חברת INX, פלטפורמת מסחר בני"ע ובמטבעות דיגיטאליים, השלימה את רכישת הרישיון ברוקר-דילר והמסחר Openfinance 

INX של שי דתיקה רוכשת את Openfinance

בתמונה: CEO of INX Shy Datika. צילום: INX

חברת המסחר על גבי הבלוקצ'יין בניירות ערך ובמטבעות דיגטאליים INX הודיעה היום (ג') על השלמת הרכישה של Openfinance, פלטפורמת המסחר אמריקאית מובילה לנכסים אלטרנטיביים דיגיטליים. חלק ממטרות הרכישה היא לייצר כמות של משתמשים משמעותית משתי הפלטפורמות יחד - פי 4 ממה שקיים עכשיו - וכל זאת לקראת השקת פלטפורמת המסחר החדשה של INX. 

"INX פיתחה פלטפורמת מסחר ובנתה אותה מהיסודות מתוך מחשבה על הרגולציה. פלטפורמת המסחר ופרוטפוליו ההשקעות שלנו הם תוספת מושלמת עבור INX לרשום ולסחור בניירות ערך דיגיטליים המתאימים לרגולוציה מלאה, מדיניות מסחר הוגן, פרוטוקולים מאובטחים והליכי פרטיות", אמר ג'ים סטונברידג', מנכ"ל Openfinance.

בזכות הרכישה, הכפופה כעת לאישורים הרגולטוריים המקובלים בארה"ב, INX תקבל לידיה את הרשיונות של Openfinanc וכן את פעולות ברוקר-דילר שלה בארה"ב, העסקים המבוססים סחר חלופי של Openfinanc, נכסים דיגיטליים חדשים ובסיס הלקוחות. משרדיה הראשיים של Openfinanc בשיקגו ויש לה פעילות גם בניו יורק ופנסליבניה.

בעקבות הרכישה, INX מחזקת את מעמדה בתחום הנכסים הדיגיטליים. בפלטפורמה של Openfinanc פועלות חברות רבות ביני Spice VC, Lottery.com ו- Blockchain Capital.  INX אף הודיעה כי תמשיך את הפעילות והשירות עבור הלקוחות של Openfinanc והם יצטרפו לחברות אחרות מתחומי הנדל"ן, גיימינג, ויהלומים שכבר הודיעו על רישומן הצפוי למסחר על גבי הפלטפורמה של INX.

"פעילויות הברוקר-דילר ועסקי סחר חלופי מאפשרים למשקיעים לסחור במטבעות דיגיטליים בפלטפורמת Openfinance. הרכישה מקצרת את הזמן עבור INX ליציאה לשוק. כעת אנו מצפים לעלות לאוויר במהרה, לאחר שהשלמנו את העסקה, הן עם פלטפורמת המסחר במטבעות קריפטוגרפיים והן עם פלטפורמת המסחר בניירות ערך מוסדרת", אמר שי דתיקה, נשיא ומייסד INX.

אולי יעניין אותך גם